L'índex Ibex-35 ha tancat amb un mínim retrocés del 0,06% la sessió d'aquest dimecres en què el parquet només ha obert mitja jornada, amb la qual el selectiu acomiada la setmana davant els tancaments festius de dijous i divendres, per la qual cosa retornarà dilluns des dels 17.172,90 punts bàsics.
La sessió, que com és habitual la vigília de Nadal ha acabat a les 14.00 hores, deixa com a principals protagonistes positius a Acciona Energía (+0,92%), per davant de Grifols (+0,73%) i de Puig (+0,61%).
En l'extrem oposat, els descensos més grans del selectiu aquest dimecres són els d'Indra (-1,04%), Bankinter (-0,88%) i ACS (-0,47%).
Entre els representants de la banca a l'índex, els títols de Santander i BBVA acomiadaven la sessió amb baixades del 0,13% i del 0,10%, respectivament, mentre que CaixaBank cedia un 0,38% i Unicaja Banco, un 0,22%. Per la seva banda, el Sabadell ha aconseguit acaba pla la sessió
