L'empresa catalana de restauració asiàtica Udon tanca el 2025 com el seu any d'internacionalització i arriba a 85 restaurants operatius amb més de 1.000 treballadors. Udon Asian Food ha obert dos restaurants a Miami, el seu segon restaurant a l'Equador, el primer a Mèxic i tres restaurants a Santiago de Xile, de forma que ara té presència a 9 països: Espanya, Andorra, Puerto Rico, República Dominicana, Equador, Mèxic, Xile, Portugal i els Estats Units. 

A més, Udon ha obert també sis establiments a Espanya: Granollers, Las Palmas de Gran Canària i Madrid, a més dels dos establiments a les terminals 1 i 4 de l'aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas. 

L'empresa, nascuda l'any 2004, ha realitzat també inversions per remodelar alguns restaurants ja existents com els de Girona i Tarragona.

El Ceo de l'empresa, Jordi Pascual, ha defensat que l'any "ha sigut clau per apropar-nos a la visió de convertir-nos en la marca de restauració asiàtica referent a nivell global". "Hem fet una passa de gegant amb l'aterratge a nous mercats", ha afegit. Jordi Quílez, director d'expansió de l'empresa, ho ha definit com un símptoma de "maduresa" de l'empresa. 

En el primer semestre de l'any, Udon va facturar 27 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior, i apunta a tancar l'amb 60 milions en vendes.  Ara bé, no informa dels beneficis o pèrdues de l'exercici.