La companyia FITstore.es, nadiua digital en el camp de l'alimentació saludable, ha incrementat un 162% la seva facturació l'últim any i ha superat la barrera del milió d'euros anuals d'ingressos, duplicant les seves vendes el 2023. El repunt se centra en la dinàmica ascendent del volum de negoci. Des de començament d'any, FITstore.es ha incrementat un 273% els seus enviaments, multiplicant els seus beneficis i creant noves verticals de negoci amb la seva marca FITstyle. És a dir, en tan sols vuit mesos, la companyia s'ha quedat a prop de quadruplicar la seva activitat, segons les dades de que disposa el grup. FITstyle compta amb més de 250 referències pròpies amb què inclouen tota mena d'aliments per no quedar-se únicament en la demanda dels esportistes. Té un catàleg de productes enfocats a l'alimentació saludable i al rendiment esportiu, sempre relacionant-se amb hàbits de vida actius.

Fa dos anys, FITstore.es va prendre la decisió de traslladar-se de Barcelona a Montsó (Osca) per millorar la logística. Això "ens ha permès expandir el nostre projecte amb noves verticals de negoci per a així també poder diversificar, una cosa que considerem clau per a la salut de qualsevol companyia", manifesta Luis Cañada, fundador de la firma, que aventura que el 2024 serà un any per "superar les previsions inicials". Al creixement de la marca també ha contribuït la decisió d'obrir la primera botiga física de la companyia, en la mateixa població de Montsó, que servirà de prova pilot per a un possible model de franquiciat.

El moviment de FITstore a les noves instal·lacions logístiques, de més de 8.000 metres, ha resolt les dificultats de distribució que van sorgir en la companyia quan el sector de l'e-commerce va esclatar en ple Covid: "Les possibilitats ara són il·limitades i hem tancat acords molt interessants esperant el 2025 posicionar-nos com una de les principals plataformes logística de l'e-commerce, creant un valor afegit únic ja no només en el màrqueting a tercers, sinó a més en tots els reptes que presenta la logística per a qualsevol botiga online", assegura Cañada.

FITstore va néixer a finals de 2016, de la mà de Luis Cañada, com una plataforma que assessorava sobre màrqueting digital a empreses de nutrició esportiva, fins que el 2019 va llançar la marca pròpia, FITstyle. La firma no produeix cap dels seus aliments, sinó que busca proveïdors i fabricants oberts a una certa producció a mida. Amb un producte estrella: la crema d'avellana amb xocolata blanca.