El 2022, el grup d'alimentació Vicky Foods, fabricant de la marca de brioixeria i pa industrial Dulcesol, va registrar una facturació de 536 milions d'euros, amb un increment del 32% sobre el volum de 405 milions de 2021. La companyia de Gandia (València) va consolidar la seva divisió de pa industrial amb un augment d'un 12% en el seu volum de producció respecte a 2021, mantenint al pa com la principal categoria pel que fa a la producció de la companyia amb un 58% del volum total. Segons un comunicat, la firma xifra en més de 203.000 tones de productes, la producció anual que va créixer un 6%. El grup, fabricant també de pastisseria, brioixeria i gelats amb la marca Ducesol, té altres línies de negoci: Be Plus, d'alimentació saludable i de conveniència; i Horno Hermanos Juan, de brioixeria i pa congelats per a hostaleria i el canal alimentació.

Vicky Foods va comunicar que el negoci internacional ha ascendit 116 milions, canalitzant el 21% dels ingressos obtinguts el 2022. De cara als anys vinents, el seu pla de creixement depèn de continuar impulsant el seu pla d'expansió, potenciant els països estratègics en els quals és present i obrint nous mercats lligats a tendències de consum saludables i innovadores. Des de la seva creació, fa 70 anys a Gandia, la companyia pertany a la família Juan Fernández. Ara, a més del mercat espanyol, les seves destinacions més consolidades són Portugal, Algèria, Regne Unit, Alemanya i Itàlia. D'aquesta manera, el hòlding internacional d'alimentació "manté un any més la seva tendència de creixement malgrat la complexa conjuntura econòmica del passat exercici", recalca l'entitat en un comunicat.

La companyia manté una destacada activitat aquest any. Recentment, Vicky Foods ha iniciat les obres de la seva planta de producció a França, un projecte que té amb una inversió de 79,5 milions d'euros i amb què la companyia té per objectiu proveir al mercat francès i a altres de limítrofs com Alemanya, Suïssa, Benelux i Nord d'Itàlia. La fàbrica estarà destinada a la producció de fleca i pastisseria i serà operativa en l'últim trimestre de 2024. Aquesta factoria se sumarà a les que la marca té a Gandia i Villalonga, a València, i a una tercera a Algèria, amb un total de 1.640 empleats. A més posseeix una granja d'aus ponedores.

En la que va d'any, també ha llançat la nova marca Il Forno di Giovanni, la seva nova marca de pizzes, mini pizzes i baguets per al canal d'alimentació, modern i tradicional, que uneix diferents varietats de receptes italianes adaptades, un procés d'elaboració molt cuidat, les millors matèries primeres i la tecnologia més avançada per aconseguir un producte d'alta qualitat amb els sabors més autèntics.

El 2022, una part dels 21 milions del pressupost per a inversions es va destinar a un dels últims projectes de la companyia, la modernització de la seva planta d'impressió d'envasos en la Pobla del Duc (València) tant a les seves instal·lacions com en la incorporació de maquinària d'última generació o en aspectes relacionats amb la sostenibilitat. Aquestes obres, que van començar a mitjans d'any i estan previstes que finalitzin el 2024, amb una partida de més de quatre milions d'euros.

Dins del pla de diversificació, el grup va llançar l'any passat FIT'z, la seva nova marca de precuinats congelats a Espanya, que preveu estendre a Portugal, França i el Regne Unit, al llarg de 2023.