GrandVoyage comença a cotitzar dilluns que ve 15 de desembre. L'agència de viatges online s'incorporarà al mercat BME Scaleup després de tocar la campana a la Borsa de Barcelona a un preu inicial de 3,14 per acció, que valora la companyia en 16 milions d'euros. Es tracta de la dotzena empresa que s'incorpora als mercats de creixement de BME aquest 2025.
Els mercats de creixement de BME (BME Growth i BME Scaleup) es dirigeixen a les empreses petites i mitjanes. El 2024, aquests mercats van rebre 23 noves companyies i ja compten amb més de 150 empreses admeses a negociació.
La diferència és que BME Growth permet a les empreses de reduïda capitalització de tots els sectors, amb una presència significativa de companyies tecnològiques, finançar el seu creixement, amb accés recurrent a les ampliacions de capital i a una àmplia base d'inversors nacionals i internacionals. Per la seva banda, BME Scaleup està orientat especialment a les scaleups, encara que també està obert a un altre tipus d'empreses com pimes, Socimis o negocis familiars.
Aquest mercat s'adapta a les necessitats d'aquestes companyies, flexibilitzant els requisits d'incorporació, alhora que ofereix la necessària transparència als inversors, assegura BME, que és l'empresa que gestiona les infraestructures dels mercats de valors i sistemes financers d'Espanya i és propietat del Grup SIX.
BME destaca que, entre els avantatges d'accedir als mercats de capitals per a les empreses petites i mitjanes, hi ha la finançació, la reputació, la visibilitat, l'impuls al creixement inorgànic i una major facilitat per atraure i retenir talent.
En un comunicat, l'empresa ha indicat que el Comitè d'Administració de BME Scaleup ha aprovat la incorporació de GrandVoyage el dilluns 15 de desembre, "un cop analitzada i estudiada tota la documentació presentada per l'empresa i emès l'informe d'avaluació favorable del Comitè de Coordinació de Mercat i Incorporacions".
GrandVoyage és una plataforma e-commerce especialitzada en la venda de grans viatges, que utilitza tecnologia per oferir experiències guiades per experts locals, amb la proximitat i serveis personalitzats d'una agència tradicional.
El canal de vendes de GrandVoyage és 100% digital encara que es complementa amb l'atenció directa multicanal. La firma es dirigeix principalment al segment de viatges premium i viatgers de perfil mig-alt que busquen experiències úniques, evitant les propostes massives o estandarditzades del sector.