Drink Home Ibiza és una empresa especialitzada en el delivery de begudes premium que, en els últims anys, també ha entrat en altres segments del luxe com el lloguer de iots, vil·les i jets privats. Entre els clients que han proveït aquest estiu hi ha celebritats com Paris Hilton, Mick Jagger o el raper Travis Scott, segons informa la companyia fundada i liderada pel català Gerard Martínez.
Han tancat aquest estiu amb un creixement del 31% en nombre de comandes, unes 1.600, amb les quals han servit més de 5.000 ampolles. El tiquet mitjà s’ha situat en 280 euros per comanda.
Drink Home Ibiza acabarà l’actual temporada de 2025 (de sis mesos) amb una facturació aproximada de 450.000 euros, un 28% més dels 350.000 euros del mateix període de l’any passat, que ja van ser un 47% superior als 242.000 euros del 2023, segons precisen fonts de la companyia. Subratllen que han consolidat un model de negoci que “transforma un simple servei en un ritual de luxe".
Gerard Martínez explica que, quan se’n va anar de vacances a Eivissa fa 11 anys, va detectar la necessitat d’un servei de delivery especialitzat en begudes alcohòliques que funciones les 24 hores del dia durant tota la setmana, i que s’adaptés al tipus de turisme de l’illa i a les festes privades a les seves vil·les. Aleshores va crear Drink Home Ibiza amb un altre soci.
Tal com va passar la temporada passada, els mesos de juny i setembre han superat els de juliol i agost en comandes. I cada cop creixen més les dels mesos de maig i octubre. Des de la companyia ho atribueixen el fet que els visitants d'alt nivell allarguen les estades i estan optant per mesos més tranquils per gaudir de l’illa.
També han detectat un canvi en els hàbits de consum: creix la demanda de vins i champagne respecte als destil·lats. De les més de 5.000 ampolles que han distribuït aquesta última temporada, 1.800 eren de vi, seguides per les 900 de tequila, 800 de vodka i 700 de champagne. Interpreten aquest gir com una tendència cap a un “luxe més sofisticat”.
“No competim per preu ni per volum, el nostre objectiu és oferir la millor qualitat, temps de resposta i experiències úniques”, apunta Gerard Martínez. De cara a la temporada de l’any vinent, preveuen superar una facturació de 600.000 euros i ampliar el catàleg, al qual incorporaran marques de begudes d’edicions limitades, així com la possibilitat d’afegir productes gurmet com caviar o pernil. També planegen potenciar la presència en vil·les i esdeveniments privats.
A banda de les begudes a domicili, també ofereixen serveis de lloguer de iots, vil·les i jets privats. Aquesta temporada han incorporat a la seva cartera un servei que anomenen Have Fun, amb el qual col·laboren amb cafeteries locals per oferir sucs i shots detox acabats de fer.
Gerard Martínez Brunet i Carmen Romero de Balanzó (en la imatge superior), la seva parella i directora creativa de Drink Home Ibiza, també estan al darrere de Robiza Wine, amb la qual han entrat en el negoci del vi.