Els concessionaris Maas i Vallescar llancen la marca Yomovo i potencien la seva fusió
La xarxa integra més de 90 punts de venda distribuïts a Catalunya, amb 21 marques d'automòbils i 7 de motocicletes
- Maria Teresa Coca
- Barcelona. Dilluns, 22 de setembre de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 2 minuts

Els grups d’automoció Maas i Vallescar, de Sabadell (Barcelona), han fet un pas més en el procés de fusió que van iniciar l'estiu passat amb la creació de la nova marca Yomovo. Amb aquesta nova identitat corporativa, les dues companyies agrupen l'extensa xarxa de concessionaris, que integra més de 90 punts de venda distribuïts a Catalunya. En els nous establiments si podran trobar els models més de 21 marques d'automòbils i 7 de motocicletes. Yomovo neix amb l'objectiu de situar-se entre els principals grups de distribució i mobilitat d'Espanya.
La integració de Maas i Vallescar permet al grup oferir amb Yomovo una xarxa i una capacitat de servei molt destaca dins del sector a Catalunya, unificant processos i recursos per donar al client més opcions, més rapidesa i millors condicions. A més de la compravenda dels vehicles, els concessionaris fan una forta aposta pels serveis al client, amb agilitat, capacitat de resposta i competitivitat. Alhora que fan valer la seva proximitat gràcies a l'extensa xarxa de venda, amb concessionaris repartits en 16 municipis de les demarcacions de Barcelona i Girona.
En l'àmbit dels serveis, els clients podran trobar a Yomovo una àmplia oferta amb opcions de subscripció flexible sense compromís de permanència, per mesos o fins a tres anys. També tindran serveis competitius en matèria de finançament, rènting i serveis postvenda adaptats a famílies, joves, autònoms i empreses. El seu catàleg inclou tota la gamma de segments, des de compactes urbans fins a SUVs familiars híbrids i 100% elèctrics, així com una àmplia oferta de vehicles comercials. Tot això s’articula mitjançant una experiència omnicanal i digitalitzada, amb un sistema senzill de contractació i acompanyament expert en cada etapa, des de la recerca fins a la postvenda.
Comercialitzen 25.000 vehicles cada any
Ara per ara, la nova cadena compta amb una plantilla de més de 1.000 empleats que donen servei a milers de clients i suposa una mitjana de més de 25.000 vehicles comercialitzats anualment, entre vehicles nous i d'ocasió. Gràcies a aquesta dimensió, Yomovo es posiciona entre els cinc majors grups d'automoció d'Espanya per nombre d'empleats. El grup fruit de la unió de les dues empreses familiars, amb més de 60 anys de trajectòria en el sector de l'automoció, suma un negoci de més de 600 milions d'euros, a tancament de 2024.
Yomovo reflecteix "el compromís amb una mobilitat lliure, fàcil, flexible i propera" el grup empresarial, destaca un comunicat. Amb els nous hàbits socials i les diferents formes d'entendre l'automoció, el focus ja no està només en la propietat del vehicle, sinó a concebre la mobilitat com un servei essencial que elimini barreres i ofereixi solucions simples, accessibles i flexibles que empoderin les persones per moure's com i quan ho necessitin.
Davant d'aquests reptes i canvis d'hàbits dels automobilistes, la companyia valora que la fusió "es basa en la capacitat d'adaptació als nous canvis disruptius perquè els clients puguin passar d'un urbà elèctric a un SUV familiar o una furgoneta professional sense dreceres", segons les necessitats que tinguin per a cada moment.