El preu del tabac ha canviat a diverses marques de cigarros, cigarrets i picada de pipa des del dissabte 6 de setembre de 2025. Aquesta revisió, publicada al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), afecta una de les marques de cigarrets més venuda a Espanya: Winston. Un paquet de Winston Selection 40s val ara 9,50 euros. Aquesta és la tercera marca més venuda a Espanya, el 2024, amb gairebé 148 milions d'unitats venudes (8,2% del mercat). Va per davant de Marlboro, de Philip Morris, que va vendre 287 milions de paquets, un 16% del mercat; i de Camel que, amb 210 milions de paquets, representa un 11,7% del mercat.

La llista de preus ve recollida en la resolució de 5 de setembre de 2025, de la Presidència del Comissionat per al Mercat de Tabacs. L'actualització dels preus de venda al públic es realitza en funció dels canvis en costos de producció, distribució i impostos, acollint-se a l'establert en la Llei 13/1998. Per això no pugen tots els productes per un igual i que hi ha articles que a vegades poden reduir el seu preu de venda al públic.

És de destacar que, en el cas dels cigarrets, en aquesta última revisió únicament afecta l'esmentada marca Winston i News&Co. Així, els últims preus establerts pel Comissionat per al Mercat de Tabacs també han servit per revisar els cigarrets News&Co Rouge 21s Limited Edition (21), el paquet del qual es pagarà a 4,85 euros. Han estat, doncs, poques les variacions en el preu dels cigarrets, ja que en l'anterior posada al dia dels preus, l'autoritat va revisar diverses marques -Ducats, Fortuna, Al Fakher, Forever Gold o Shisha Kartel-.

Segons el document oficial, els nous preus del tabac s'apliquen a tots els estancs de la Península i les Illes Balears. Entre els cigarros més cars: la marca Montecristo. El Montecristo Edmundo - Tauromàquia i Francisco Esplá (10) té un preu de 35 euros la unitat.

La nova llista de preus també es pot consultar directament al portal d'informació del Ministeri d'Hisenda. En aquesta consulta es pot seleccionar el tipus de producte sobre el qual es busca informació i l'evolució dels preus l'últim any, en funció de totes les revisions que ha realitzat la Presidència del Comissionat per al Mercat de Tabacs.