Madrid, Barcelona i València són les ciutats més populars a escala nacional per al turisme MICE (viatges de treball), ja que Espanya és un dels països favorits per als turistes de negocis, segons dades de BizAway recollits per l'Agència EFE. Aquest tipus de turisme tenen una gran importància per als empresaris, ja que suposen una eina d'importància dins de les estratègies empresarials d'una companyia, però també per a les ciutats espanyoles, ja que sens dubte repercuteix en la seva economia i genera un estatus més gran a escala local, nacional i mundial.

Les infraestructures, allotjaments i transport són de vital importància per al viatger de negocis, per això, el rànquing de BizAway de ciutats favorites varia l'ordre en funció d'aquests paràmetres. La capital espanyola lidera la llista tenint en compte els hotels, ja que n'allotja alguns dels recintes firals i de congressos més grans d'Espanya, com IFEMA Madrid, i, per tant, la seva oferta hotelera compta amb múltiples opcions a fi d'allotjar un gran nombre de viatgers.

A Madrid el segueixen Barcelona, València, Sevilla, Màlaga, la Corunya i Santiago de Compostel·la. En aquest rànquing per vols, el podi se l'emporta la ciutat comtal, Barcelona, ja que comptabilitza el major nombre d'arribades amb avió gràcies precisament a la infraestructura que disposa l'Aeroport de Barcelona-el Prat, així com altres de més petits com el de Girona, Lleida, Reus, convertint-se així en una de les poques ciutats espanyoles que compta amb quatre aeroports. Aquesta ciutat la segueix Madrid, a més de València.

Referent a trens, Madrid encapçala el llistat, principalment per la seva ubicació geogràfica, que el converteix en un punt estratègic ideal per a desplaçaments per la península i connexions directes amb altres capitals europees. Per això, acumula el major nombre de desplaçaments amb tren a escala nacional.

En definitiva, BizAway preveu que aquest vessant del turisme MICE continuï creixent, basant-se sobretot en tres factors fonamentals: creix l'interès de les empreses per la internacionalització de la seva activitat, les ciutats treballen cada vegada més per convertir-se en la destí idònia per a aquest tipus de viatgers i, finalment, els treballadors demostren estar interessats a compaginar el lleure i el treball.