Les campanyes de rebaixes sempre havien estat repartides estratègicament al llarg de l'any: gener i juliol s'emportaven la millor part, però això s'està acabant. D'un temps ençà que el mes de novembre està adquirint molta importància pel que fa a compres amb descomptes, només cal pensar en el Black Friday o el Cyber Monday. Això sí, el "Single's Day" (o dia dels solters) és ja un dels més populars. Se celebra l'onze de novembre, el dia 11 de l'11, una bona data per a celebrar la falta de parella i adquirir productes a bon preu a través de grans marques i portals de venda online.

En què consisteix aquest 'Dia dels solters'?

El món està ple de persones solteres, sense parella ni ganes de tenir-ne. Tranquils i sense maldecaps, aquest 11 de l'11 també gaudiran de la soledat amb el més gran dels somriures. El 'Dia dels solters' va néixer a la Xina, de la mà d'uns estudiants de la Universitat de Nanjing que van decidir que aquest dia seria una bona data per celebrar la solteria, ja que el número 1 hi està vinculat. Quin millor lloc per pensar-ho que en un país en el qual hi ha molts més homes que dones buscant parella? Doncs bé, des de llavors que aquesta iniciativa s'ha convertit en un fenomen global que exhibeix xifres d'infart. 

Quines ofertes podem aconseguir?

El bon humor ha regnat davant la problemàtica de la Xina i cada cop són més els països que se sumen a oferir productes a bon preu i fer promocions especials per celebrar aquest dia. De fet, ja es considera com el dia amb un volum de vendes online més gran arreu del món. Pensant-hi, sembla lògic que aquest és, segurament, un dels millors dies per a fer-te un autoregal: treure pit, reivindicar l'amor per un mateix i la seguretat personal. 

Algunes marques de cosmètica aprofiten aquesta mentalitat per llançar una campanya especial. És el cas de Sephora, que s'afegeix a aquesta nova tradició i envia un missatge ben contundent a tothom: "Crideu al món que el més important no és tenir parella o estar solter, sinó el fet de mostrar la millor versió d'un mateix. Perquè tu ets la teva millor versió".

sephora 1

Estimar-se a si mateix és la vertadera revolució, ben cert és. I ben conscients de la importància de veure's [email protected], han fet les delícies de les més coquetes aplicant un 20% de descompte a les marques més desitjades de la companyia a la web ja des del 5. T'agrada pintar-te els llavis, fer-te la ratlla d'ulls i aplicar-te coloret? Agafa la brotxa, estàs de sort! 

sephora 2

La campanya #WeSingle espera captivar molta gent amb ganes de menjar-se el món. Kira Miró, l'extriunfita d'OT Nerea Rodríguez, la youtuber Lydia i l'actriu Sandra Cervera ja s'hi han unit, mentre fan un clam i ajuden tothom a trepitjar fort. Poseu-vos [email protected] i a comprar!