Úrsula Corberó reivindicava el dret d'una vida digna per a les dones el 8 de març, amb una publicació a Instagram on compartia les històries de superació de la seva mare i la seva germana.

Ara, l’actriu catalana ha tornat a parlar, atacant durament el masclisme encara “massa present” a la televisió. Corberó ha criticat la falta d’oportunitats per a les dones en el territori audiovisual i ha confessat al portal web Zeleb que ha patit diversos episodis de discriminació.

“He vist com em posaven en roba interior en una seqüència que no tenia sentit rodar-la així. Moments en què em preguntava per què havia d’anar en biquini”, afirmava l’actriu de Física o Química: “M'he sentit moltes vegades una mica violada”, afegia contundentment. 

I és que el principal problema, segons Corberó, és que els nois no han de passar per aquestes situacions: “Com estàs ‘bona’ et toca això. Almenys, a mi m’ha passat, que per voler sentir-me guapa m’han infravalorat”. Torna, així, a fer un clam a la lluita feminista per posar fi a la desigualtat entre sexes: “Hem de confiar en nosaltres mateixes per donar-nos suport i estimar-nos per lluitar juntes. Nosaltres també podem interpretar a assassines, policies o lladres. Ens mereixem l’oportunitat de fer els mateixos personatges que els homes”.

Antena 3 estrena el proper dimarts 2 de maig La casa de papel, la nova ficció on Úrsula Corberó interpreta Tokio, una de les protagonistes d’un atracament.

Florencia Bas, la mare del seu xicot, Chino Darín, li dedicava unes paraules de suport a dies de l’estrena de la seva nova sèrie: