Ding! Second round. Gabriel Rufián va encendre els ànims de la caverna futbolera amb una piulada sobre els titulars informatius de la premsa esportiva madrilenya, que saludava emocionada el "projecte" de Florentino Pérez de crear un equip femení al club blanc. La crítica del d'Esquerra anava, especialment, contra el diari Marca, empipant al seu director Juan Ignacio Gallardo, que el responia a Twitter "convidant-lo" a veure el partit de la roja a la redacció del diari. "Así debatimos el tuit", deia Gallardo, enfadat per l'estirada d'orelles contra el sobtat interès del madridisme pel futbol femení. Rufián va rebutjar la proposta ("no querrás que un obtuso más manche tu diario"), però la baralla ha continuat a la xarxa.
No puedo. De todas formas, no querrás que un obtuso más manche tu sagrado diario.
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) 23 de junio de 2019
Ah. Y ojalá gane la Selección. Un saludo. pic.twitter.com/wTp9PLlHiw
@marca
L'espurna que ha avivat el foc ha vingut minuts després de que saltés la notícia de la declaració d'ingressos del diputat. Una notícia suficientment significativa pel diari esportiu, que no ha perdut el temps i l'ha inclòs a la seva oferta informativa, entre fitxatges, lloes merengues, fotos de celebrities i propaganda anticuler. I és que un "Rufián" vesteix i molt a una capçalera tan "neutral" com Marca, per on han passat veritables mestres de la intoxicació, la fal·làcia i el pitjor "periodisme" com Eduardo Inda, antic director de la publicació. L'ombra del navarrès és molt i molt allargada, tal i com ha denunciat el republicà.
18 horas después.
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) 24 de junio de 2019
Inda crea escuela.
Muy bien @JIGallardo pic.twitter.com/dIG09Vcqwj
EFE
Jajaja jjajaja no saben a qué agarrarse para tapar la humillación 😂
— Momo❄🏂 (@momoxwxx) 24 de junio de 2019
Cuando das un ZASCAS tan grande suele pasar muchas horas en responder @marca saludos #cloacasperiodismo
— jose manuel chaler g (@josechalergimen) 24 de junio de 2019
Los zascas de Rufián a @JIGallardo están llegando a ser abusivos. Ten un poco de piedad Gabriel.
— huguetti (@huguetti21) 24 de junio de 2019
Gallardo lo que te pasa es que te gustaría hacerte independentista y no puedes
— Llamas (@llamas_78) 24 de junio de 2019
No sabía yo q el diputado Rufián tenga mas sueldo q el presidente y el resto de diputados, pero entiendo q un periódico de política y economía como el Marca estará bien informado
— Homero@cat (@Homerocat1) 24 de junio de 2019
Evidentment, el tema del sou de Gabriel Rufián ha estat una font realment inesgotable d'insults i paraules ben grosses contra el català. La ronda corre a càrrec de Marca. Glups!
Hijo de la gran..... Tu cobrando una pasta por ser el bufón del Congreso y un montón de gente deslomándose por cuatro duros y todavía hay quien te defiende, la política en este país da asco.
— Quita Bicho (@bicho_quita) 24 de junio de 2019
España paga bien a los que dicen que España les roba. Si es q somos la leche no me lo negarán.
— Amaro Pargo🏴🇮🇨🇪🇸🇲🇽 (@amaropargo13) 24 de junio de 2019
— STOP LAZIS (@StopLazis) 24 de junio de 2019
Gordi tranquilo q ya mismo meeiendas
— 🏴🇪🇸🆓Tabarnia🆓🇪🇸🏴 (@tombishop77) 24 de junio de 2019
Y además insulta todos los días a los que le pagan, precisamente por insultar, ni una sola puta idea tiene el gordinflón para ayudar a mejorar la vida de la gente, esto se tiene que acabar, por dignidad
— Rodrigo León Domingo (@RodrigoLenDomi1) 24 de junio de 2019
"La ocasión la pintan calva", va pensar segurament el director de Marca, que buscava venjança després de que Rufián posés al descobert el criteri (interessat) de la capçalera. De cop i volta havia trobat 85.719 raons (el que cobra al Congrés) per intentar ridiculitzar el diputat d'ERC. Ea, que era un "A por ellos, oé" com a una catedral. Però una cosa és voler fer mal a Rufián i una altra, aconseguir-ho. Gallardo, "siga buscando".