Els dimarts la batalla de l'audiència a prime time té dos fronts, l'espanyol és el de sempre Broncano contra Motos, i el català té un interès superior al que sembla: mesurar l'efecte real de la nova cadena catalana 2Cat: pública, 24 hores en català i amb pressupost per fer front el transatlàntic de TV3. El dimarts és el gran dia perquè competeix una aposta brillant, col·locar el líder de la ràdio en català de caps de setmana, Xavi Bundó, a conduir per primer cop un programa de tele sota el paraigua de la factoria Toni Soler-Paco Escribano i confrontar-lo amb TV3 contra els documentals de Sense ficció, que sempre tenen qualitat però com més s'allunyen de la realitat catalana més els costa despertar interès: el Sense ficció de La Trinca va fer un descomunal 23,6% i el de la setmana passada sobre Gaza un 9%. No hi ha cap prime time de TV3 que sigui tan irregular, i 2Cat ho aprofita. Va guanyar TV3 per poc. Sense ficció un 7,5% i L'any que vas néixer un 4,8%. Es confirma l'èxit de Bundó, mai TV3 i 2Cat havien estat tan a prop al prime time en català. Un èxit per als espectadors.

AUDIENCIAS AYER  (2)
Els dos VIPS de TVE i Antenan 3

A Espanya Broncano va tenir una Revuelta sobre segur, amb la seva especialitat: les actrius. Totes se senten molt còmodes al sofà de David per la seva complicitat i humor, en contraposició a aquelles entrevistes de Pablo Motos preguntant pels sostenidors a Elsa Pataky o buscant un petó amb una top model. Broncano està emparellat amb una actriu i sap tractar-les. Dimarts va triar una gran actriu catalana Michelle Jenner. Dos convidats catalans seguits: Gabriel Rufián i Jenner. En canvi, Motos opta exactament pel contrari, el seleccionador espanyol amant dels toros dilluns i dimarts el cantant de Taburete, Willy Bárcenas, famós per ser el fill del tresorer del PP empresonat per delictes econòmics amb la caixa B del partit. En el total va guanyar Bárcenas contra Jenner, però en competició cara a cara, els minuts que van estar l'un contra l'altre, no guanya Motos.

AUDIÈNCIES PRIME TIME DIMARTS ESPANYA

1. EL HORMIGUERO <TABURETE>: 13,8% , 1.689.000.

2. LA REVUELTA <MICHELLE JENNER-LA MARI DE CHAMBAO>: 13% y 1.586.000

3. SUPERVIVIENTES ALL STARS:TIERRA DE NADIE:EXPRESS: 9,7%  1.167.000

4. SUPERVIVIENTES ALL STARS:TIERRA DE NADIE: 16,9%  996.000

5. FIRST DATES: 7,9%  967.000

6. LATE XOU CON MARC GIRO: 12,4% 891.000

7.  CIFRAS Y LETRAS: 6,4%  798.000

8. EL INTERMEDIO: 5,8%  715.000

9. RENACER: 9,8%  692.000

10. FUTBOL:CHAMPIONS LEAGUE <ARSENAL-AT.MADRID>: 4,7%  570.000.

Àngels Gonyalons i Oriol Grau amb Xavi Bundó, 2Cat
Àngels Gonyalons i Oriol Grau amb Xavi Bundó, 2Cat

ELS 10 PROGRAMES MÉS VISTOS A CATALUNYA

1.TELENOTICIES VESPRE 24,8%

2. TELENOTICIES MIGDIA 31,2%

3. CUINES / SOPA FREDA D'AVELLANES 20,5%

4. PASAPALABRA 13,7%

5. TELENOTICIES COMARQUES 21,9%

6. ANTENA 3 NOTICIAS 17,3%

7. LA REVUELTA / MICHELLE JENNER-LA MARI DE CHAMBAO 11,3%

8. COM SI FOS AHIR 17,4%

9. LA RULETA DE LA SUERTE 18,5%

10. ESTA PASSANT 11,6%

11. FUTBOL:CHAMPIONS LEAGUE / BARCELONA-OLYMPIACOS 13,2%

---

17. EL HORMIGUERO / TABURETE 9%

19.NITS SENSE FICCIO 7,8%