Ja tenim en marxa la temporada de tardor-hivern de TV3, i s'ha de fer bullir l'olla. L'objectiu de la cadena és mantenir el lideratge per tercer any consecutiu, una fita molt important tenint en compte les dificultats econòmiques derivades del coronavirus. Les apostes barregen clàssics amb algunes novetats: Xavi Coral​ torna al TN Migdia i surt Carles Prats, Marta Torné agafa les regnes de 'Persona Infiltrada' i Gemma Nierga salta de generació i presenta 'Els meus fills'. Els rostres principals de Sant Joan Despí han participat en el nou espot de l'ens, en el que representen la duresa de la competició pel 'share' i la fidelitat dels espectadors.

Pots veure l'anunci a partir del 31:40

Helena García Melero spot 2020 21 TV3

Helena García Melero espot 2020-21 TV3

Lídia Heredia spot 2020 21 TV3

Lídia Heredia espot 2020-21 TV3

presentadors TV3 corrent spot 2020 21 TV3

presentadors TV3 corrent espot 2020 21 TV3

El vídeo ens ensenya com Helena García Melero, Toni Soler i Toni Cruanyes, Lídia Heredia, Cris Puig o Ricard Ustrell, entre d'altres, es preparen per a una cursa de resistència. Deixen enrere "distància, reflexió i tensió", i es concentren "mirant endavant, amb força." La posada en escena és molt teatral i cuidada, sí, però un xic forçada. Així opinen espectadors i d'altres professionals de la casa, que han dit la seva. Un d'ells, el popular periodista d'esports Joan Ramon Vallvé: "Les millors promocions dels mitjans són les que no hi surten els seus professionals. I no suporto les promocions on als professionals, a sobre, se'ls fa aparèixer fent comèdia.

Joan Ramon Vallvé TV3 @jrvallve

Joan Ramon Vallvé TV3 @jrvallve

Toni Cruanyes espot 2020 21 TV3

Toni Cruanyes espot 2020-21 TV3

Toni Soler espot 2020 21 TV3

Toni Soler espot 2020-21 TV3

espot 2020-21 TV3

espot 2020-21 TV3

Un anunci de cadena és un material molt fràgil. Les bones intencions dels realitzadors es poden girar en contra i espatllar un producte per la seva artificialitat.