El Chiringuito és l'únic programa diari de matinada en directe a la TV. Això li dona un plus d'audiència que aprofita per fer dades d'un dígit però els permeten treure pit: 

Un 4,4% és una bona audiència pel canal Mega però una audiència ínfima en el context de la TV. El 96,6% que miraven la tele de matinada preferien teletienda o  tarotistes. Però Pedrerol fa creure que és apoteòsic i qui dia passa any empeny. Diumenge feia el ridícul a La Sexta i dilluns es refugiava al seu cau per fer bon share a Mega. Un dels motius podria ser el morbo de comprovar la fake new que va sobrevolar la xarxa tot el dia: El Loco Gatti ha mort. El seu col·laborador més esperpèntic, i això és difícil, era víctima d'una campanya infame. La mort no és una broma però la falsa notícia corria com la pólvora:

El número 2 de Pedrerol sortia a desmentir-ho però Pedrerol no piulava res al seu compte. Uns deien que estava malalt, altres que s'havia estavellat en cotxe. Hastag #DEPGatti, descansi en pau. Un despropòsit. Resultat: Pedrerol convida l'exjugador argentí al programa i fa bona audiència amb un anàlisi que ja es va fer fa un any: repassar totes les jugades mal arbitrades del Bayern-Madrid de la Champions passada. I el Loco Gatti de cos present, cèlebre per dir-li a una tertuliana que anés a fregar i que el futbol és d'homes, o per mostrar una agressivitat més pròpia dels hooligans barras bravas que d'un exfutbolista.

loco gatti mega

Mega

El silogisme segons el qual difondre fake new comporta més audiència pot fer pensar que el rumor malintencionat provingui del propi Chiringuito. Massa delirant fins i tot per ells. El programa més visceralment anticuler de la TV segueix tenint un imant pels seguidors del Barça, que el miren com si fos porno, sense confessar-ho. El plaer culpable de veure una cosa esbiaixada, tendenciosa, despòtica i el que és pitjor de tot, amb ínfules. Qui descansa en pau no és Gatti sinó el periodisme esportiu. RIP.