Nuno. És el nom del fill petit de la model catalana Mireia Canalda i el seu home, l’exnedador Felipe López. El matrimoni també té una filla, la Inés, que té sis anys. El nen en té quatre. Però malgrat la seva curta edat ja és capaç de provocar grans ensurts als pares. Com el que els ha causat aquest cap de setmana després de patir un accident domèstic que ha dut tota la família a l’hospital.

La Canalda ho ha explicat tot a través del seu compte d’Instagram. Dissabte, el petit Nuno caminava per casa amb un got a les mans quan, de cop, va ensopegar. El fill de la model va tenir la mala sort de caure al damunt del got, que va quedar fet miques, i es va clavar un vidre que li va fer un trau enorme al pit. “De 5 centímetros de largo y profundo hasta las costillas”, deixa escrit l’excol·laboradora d’Alfons Arús.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Este fin de semana he tenido un sustito. Caminaba con un vaso de cristal en l mano y me he tropezado. Al caer encima, me ha cortado el pecho unos 5cm de largo y profundo hasta las costillas. Gracias a ellas, no ha sido grave ya que han frenado el corte. Pero lejos de alarmarlos, queremos deciros que estoy muy bien y mis papis extremadamente agradecidos a la vida de que solo haya sido un gran y enorme susto que pasará en el tiempo como una anécdota. Agradecer también a todos los que os habéis preocupado. Soy un campeón muy caliente, mis papis están muy orgullosos de mí y tranquilos, que estoy bien y haciendo vida completamente normal. Ahhhh!!!! Ya tengo disfraz para halloween y ninguna herida será más auténtica que la mía 😉 #nuno #canalda #susto #herida #corte no caminéis con cristal en la mano y cuando pasa la gravedad, agradece y ríete de todo. #cestlavie #positivemind

A post shared by Mireia Canalda (@mireiacanalda_) on

Tot i l’aparatositat de l’accident, el fill petit de la Mireia Canalda es troba bé. I mentre el Nuno es recupera de la ferida, la mare es refà d’un “gran susto que pasará en el tiempo como una anécdota”.