Laura Escanes és una de les influencers més conegudes de l'Estat espanyol. Té 2 milions de seguidors a Instagram, una cua de marques picant la seva porta per oferir-li tot tipus de tractes i, fins i tot, s'ha convertit en presentadora de televisió a TV3. L'exdona de Risto Mejide es guanya molt bé la vida, no tinguin cap mena de dubte. Ara bé, faria bé de vigilar, perquè de l'èxit al fracàs i, el més important, a la cancel·lació i l'oblit, hi ha una distància exigua. Un mal moviment i ensorres la paradeta. Aquest cap de setmana la catalana s'ha acostat perillosament a l'abisme. De moment, està rebent llenya i de valent. I tot per culpa de la promoció d'un servei per a infants de gust més que lamentable. És tan penós que prova de creure que n'existeixi de debò. Fa l'efecte que és una bola. I que la Laura ha volgut jugar amb el personal. Un joc que, de moment, va malament. 

Resulta que hi ha una presumpta empresa de recent creació que està llançant un producte que consideren innovador: passejadors de nens. No, ells no parlen de cangurs, no. Ells passegen canalla de la mateixa manera que altres passegen gossos. La descripció esgarrifa: "Te lo recogen en la puerta", "van en grupos de 7 con un arnés", "van a las zonas más verdes de las ciudades". És tan grotesc que sembla un acudit, una campanya de màrqueting d'aquelles amb sorpresa. És probable que d'aquí a uns dies la Laura, la presentadora Tania Llasera o l'atleta Ana Peleteiro (altres celebritats implicades en la promoció) ens sorprenguin amb la resolució de la historieta, però de moment la ven com un producte molt necessari per a la població: "Puede ayudar a muchas familias. Tiene que haber este servicio para todo el mundo". 

Laura Escanes y su hija Roma   IG
Laura Escanes i la filla Roma / Instagram

L'empresa en qüestió ha compartit un vídeo promocional que no deixa lloc a la imaginació, malgrat la ferum humorística que en destil·la. "¡El primer servicio para sacar a los niños a la calle por ti! Escríbenos para contratar a uno de nuestros paseadores". La provocació és innegable, la viabilitat del negoci no pas. Qui vol deixar els teus nens amb una colla com aquesta? Potser a l'univers paral·lel d'influencers i altres famosos sí, sobretot quan fas caixa publicitant-lo, però al món real de mares i pares, ni de conya. Ens agradaria veure la Laura deixant la Roma amb un d'aquests passejadors, portant-la a caminar lligada i amb un arnès. Li faria molta gràcia, clar que sí. També al papa Risto Mejide, el nou fan d'Ayuso i Miguel Ángel Rodríguez. Quin despropòsit. 

Paseadores Instagram
Paseadores de niños / Instagram

No és la primera vegada que Escanes es fica en un jardí similar: fa temps va participar en una altra campanya fake sobre uns bressols amb 4 pantalles integrades. Sembla un vici inconfessable, el de fer humor i conyetes amb les criatures. Doncs bé, a la Laura, sempre tan preocupada per les crítiques a xarxes, li esperen uns dies ben bonics. Atonyinar-la s'ha convertit en l'esport favorit d'aquest inici de setmana. Sap greu perquè s'ho pren molt seriosament, però és que s'ha lluït. Si no vols pols, no vagis a l'era. Sobretot perquè no té gràcia ni com acudit. O t'has passat de llesta, o tot el contrari. No tot ho fas bé, Laura. Dona-li una volteta.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!