La meteorologia, la cuina i el procés. Qualsevol anàlisi dels gustos dels catalans passa per aquests tres ítems. TV3 ho sap i dona a la seva clientela el que demana. Marc Ribas és el gendre de Catalunya: guapo però sense passar-se, hipster però clàssic, simpàtic però determinat. I a sobre sap cuinar. És el presentador que va fer fora totes aquelles senyores que cuinaven cada migdia abans del culebrot per ser ell el cuiner de TV3. Acaba d'estrenar la segona temporada de Joc de cartes. És de les últimes coproduccions que Vicent Sanchis ha pogut pagar-se. Magnolia toca tots els pals, és la productora de Gandia Shore, La vida secreta de los niños o Supernanny. Va desembarcar per primer cop amb un programa en català i per TV3 que va ser un dels èxits de la passada temporada. Ara les retallades han suprimit el qüestionat debat posterior, Fora de carta, i la seva presentadora Carla Lladó passa a ser la co-directora de Joc de cartes amb el realitzador Uri Garcia. La feina d'imatge torna a ser un dels punts forts.

 
 

A post shared by Carla Llado (@carlalladooficial) on

TV3 surt dels comandaments del programa que ja vola sol. Al director de la primera temporada Sanchis l'ha enviat a Cuines al migdia. El dimecres que a la nit Ribas voltava per Vic per triar el millor restaurant de La Plana, a la sobretaula va ensenyar-nos a fer un ou de Pasqua. El duel d'audiència va ser espectacular: Joc de cartes 19,6% i 457 mil espectadors i Cuines 25,9% i 446 mil espectadors. Increïble Marc Ribas que aplega mig milió de catalans tant a les 4 de la tarda com a les 11 de la nit.

ribas tot es mou

TV3

També va passar-se pel Tot es mou a promocionar-se i a qui va promocionar va ser al programa de Melero i Marquina que va enfilar-se a un boníssim 15,4%. Ribas és com la xocolata: agrada a tothom. Que es passi pel Parlament de Catalunya.

cuines tv3

TV3

El dia abans de la investidura va ser un èxit descomunal per TV3. El 21,4% d'Està passant, que està tenint una de les setmanes més al·lucinants d'audiència que se li recorden, i el 15% de l'APM que apura els últims mesos a TV3 abans d'aconseguir més patrocinadors o tancar la barraqueta. Ho haveu vist? A TV3 totes li ponen, fins i tot un ou (de xocolata) fa el share més alt del dia (TN's a banda). A la nit, quan ja se sabia que es convoca un ple d'investidura a corre-cuita, Més 324 (4,5%) va superar 8 al dia (3,8%) a l'espera que Ramon Rovira reverteixi aquesta inèrcia.