Com si fos la nit de les Campanades i els espectadors tinguessin ganes de veure el primer anunci de l’any, els espais publicitaris de la Super Bowl són sempre un espectacle televisiu que l’audiència mai no es vol perdre. Per un espot de només 30 segons, els anunciants són capaços de pagar més de 5 milions de dòlars. Xifres estratosfèriques que tenen un motiu evident: la final de la lliga de futbol americà (NFL) té un públic d’uns 100 milions de persones només als Estats Units. Per atraure aquesta gentada, els publicistes recorren als famosos, toquen la fibra, volen fer riure... i aquest any n’hi ha un que s’ha endut la palma. L’anunci de l’empresa Rocket Mortgage, sponsor de la NFL, amb Jason Momoa.

jason momoa gtres

GTRES

El protagonista hawaià d’Aquaman, Khal Drogo a Joc de Trons, impacta l’audiència amb un canvi d’imatge radical. L’actor és àmpliament conegut pel seu físic imponent: 1,93m d’alçada, hipermusculat i cabells llargs. I els anunciants de Rocket Mortgage juguen amb això. “Què significa casa per mi? És el meu santuari, el lloc on puc abaixar la guàrdia, on puc relaxar-me i estar totalment còmode en la meva pròpia pell”, recita a l’espot de les hipoteques, alhora que es desprèn d’unes pròtesis que du als braços i al ventre. També porta perruca. L’home de la silueta escultural ara és un senyor escarransit, calb, sense bíceps ni abdominals marcats. Els espectadors de la Super Bowl es freguen els ulls. Aquí el vídeo sencer i les fotos del Momoa original i el de l’anunci:

aquaman

Aquaman

jason momoa

@prideofgypsies

momoa super bowl 1

momoa super bowl 2

momoa calb

YouTube

Al·lucinant.