Les millors trames sempre són les que s'amaguen darrere les càmeres de les sèries més exitoses. Netflix estrenava Élite l'octubre del 2018, una sèrie protagonitzada pels alumnes de Las Encinas, un institut per a gent de classe alta on s'escolaritzaven els fills dels més rics de la ciutat. Un drama juvenil carregat de molts enrenous amorosos, familiars, conflictes derivats per la discriminació entre classes i inclús un assassinat pel mig. La primera temporada va ser tot un èxit mundial i tots els seus actors ràpidament es van convertir en celebritats conegudes arreu del món. Parlem ni més ni menys que d'Ester Expósito, Miguel Bernardeau, Jaime Lorente, Aron Piper, Danna Paola, Álvaro Rico, Mina El Hammani... entre d'altres. Després d'aquesta primera temporada d'èxit, a l'escola van arribar nous alumnes, entre ells, la Cayetana, interpretada per la catalana Georgina Amorós.


Georgina Amorós és una actriu nascuda a Barcelona de 27 anys que molta gent va conèixer pel seu paper a Élite, però que, a molts potser també us sona pel seu paper a la sèrie catalana, Benvinguts a la família, o també per aparèixer a una temporada de Vis a Vis, per ser protagonista de Todas las veces que nos enamoramos o a la pel·lícula Es por tu bien, entre d'altres. L'actriu catalana no només agrada pel seu talent, també s'ha endut els aplaudiments per la seva forma de posicionar-se contra la tauromàquia, fent treure de polleguera a Cayetano Rivera per la seva participació amb la campanya de PETA el març del 2024. Avui, però, per sort o per desgràcia, no ha fet enfadar a cap torero o feixista, Georgina Amorós és notícia per la seva vida personal. L'actriu catalana ha anunciat que es casa amb Diego Betancor, la seva parella des de fa sis anys, una relació que va néixer darrere les càmeres. Atents.



Élite no només li va regalar una gran popularitat arreu del món, la sèrie li va donar amics i també la va fer coincidir amb l'amor de la seva vida. Georgina Amorós va arribar a la segona temporada de l'exitosa sèrie i entre l'equip tècnic del projecte va conèixer en Diego Betancor un dels productors executius. L'amor va néixer entre bambolines l'any 2019 i des d'aleshores no s'han separat. Sis anys junts que han culminat amb gran pregunta escrita en un pastís: "¿Nos Casamos?" Les paraules de la parella ens confirmen que hi haurà boda. Així ho han anunciat:


L'encarregada d'anunciar-ho ha sigut la mateixa Georgina Amorós via Instagram, on hem pogut veure tres fotografies de l'eufòria del moment i del pastís rosa on hi havia escrita la pregunta. Seguidament, Georgina escrivia: "Diego es mi persona favorita" i els comentaris s'inundaven de felicitacions. A més, també ens donava tots els motius via stories. Diego Betancor li cuina paelles, ensaladilla russa, calçots... "Te quiero con todo mi corason" escrivia l'actriu. D'altra banda, Diego Betancor, també li dedicava una publicació a Instagram amb un recull de fotografies d'aquests sis anys junts: "POV de estos últimos 6 años"





No coneixem molts detalls sobre com s'han demanat aquest compromís, ni tampoc qui li ha demanat a qui. En les imatges sembla que estiguin en una taula llarga rodejada de més gent, i, de fet, es pot veure que a part del pastís amb la pregunta clau, també n'hi ha un altre on està anotat: "Bride to be", és a dir, "Pròxima nòvia". Podem intuir que hauria sigut ell qui li hauria fet la proposta en forma de pastís. El que si podem saber és que el moment hauria succeït en una data molt important per la parella, el 7 de setembre, just el dia de l'aniversari de la parella. Després de sis anys junts ara faran un pas més, el "si vull" més important. Enhorabona!
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!