Paolo Vasile i Mediaset li estan veient les orelles al llop. El comportament del programa Gran Hermano amb tot l'affaire Carlota, la noia que va ser presumptament violada dins la casa per un altre concursant, els està començant a passar factura.

vasile gtres

GTRES

El públic continua proporcionant-li audiències milionàries al programa, però els anunciants, sembla que ara sí, han començat a dir que ja n'hi ha prou. Especialment pel que van fer a la cadena quan el lamentable fet va passar fa dos anys: no intervenir, cridar la concursant al confessionari després de la suposada agressió, ensenyar-li el vídeo sense cap psicòleg al costat, gravar la seva reacció i impedir que marxés ràpidament d'allà, terroritzada pel que acabava de veure. El sadisme de l'acció ha fet reaccionar molta gent que no vol que la cosa quedi impune.

carlota2

Telecinco

Pepe Herrero i Coto Matamoros, guanyador de GH7 i exestrella de la cadena, els més bel·ligerants ("tapaste una violación, pedazo de cabrón", dedicat a Jorge Javier Vázquez o "cucarachas" dedicat als tertulians d'aquesta mena de programes per callar i posar-se de perfil) o directament cridant al boicot: "Cuando estos degenerados pretenden espectacularizar la violación, el acoso y el bullying es que te consideran un amoral. ¿Los anunciantes de GH también nos consideran menos que ratas? Esa es la clave". Han engegat una campanya per aconseguir que els diferents anunciants del programa deixessin de posar diners i de publicitar-se en un espai on passen coses tan greus. 

jj2

Telecinco

I han aconseguit fer-li mal a Vasile on més li dol, a la butxaca. Perquè la proposta d'Herrero i Matamoros i les queixes de molts espectadors ja han generat tres cops de porta als morros de Gran Hermano. Dilluns, l'empresa Fi Network, que ha retirat la seva publicitat "como repulsa al presunto caso de violación ocurrido en el programa". I aquest dimarts, dues més. I no són qualsevol: Nestlé i Carretilla. La multinacional suïssa ha respost immediatament a la que han amenaçat en deixar de comprar els seus productes:

De la mateixa manera ha reaccionat la coneguda marca de conserves, que s'ha volgut desmarcar de tot lligam comercial amb GH: "Buenos días, a partir de este incidente, hemos decidido retirar la publicidad de este programa. Un saludo". Ja van tres. I la cosa sembla que només ha fet que començar... Veurem si és la fi d'un programa que sempre ha estat envoltat de polèmica.