La darrera aventura publicitària de Cristiano Ronaldo ha convertit al davanter de la Juventus en un acudit de dimensions planetàries. Sí, CR7 és un gran futbolista, guapo, musculós i fastigosament ric gràcies als gols que anota al terreny de joc i a la multitud de marques que el reclamen per protagonitzar les seves campanyes. Però del que no podrà presumir mai és de ser un bon actor. Ni tan sols un de mediocre. Vaja, que es disputaria els Razzies amb Toni Cantó, si els responsables dels antiÒscar consideressin com a obra cinematogràfica l'esperpèntic spot del portuguès promocionant una app de subhasta de productes de segona mà a Singapur. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Light up your body this summer with the brand new High Summer CR7Underwear collection .

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

No cal ser un reputat crític audiovisual o publicitari per comprovar que cada fotograma de l'anunci és més xaró que l'anterior. Hi ha funcions de final de curs de primària molt més dignes. Sobretot quan Serresiete culmina la seva interpretació amb un ball indescriptible del babyshark, potser confiant en les capacitats hipnòtiques de l'esportista per fer-nos baixar l'aplicació. Potser funcioni al mercat asiàtic (o no), però a Europa el ridícul és incontestable. Les xarxes bullen amb el paperot.

Cristiano anunci shopee 2

Cristiano Ronaldo spot Shopee

Sí, ja ho sabem: Li hauran pagat uns quants milions per l'anunci, i bla bla bla. Però sabent com d'hipertrofiat té l'ego, imaginem la vergonya que estarà passant mirant les xarxes socials. Tot i que en tindrem més, ja que el portuguès ha signat un contracte publicitari de 4 anys. Només pot millorar.