Britney Spears is the new face of Kenzo. Els publicistes d'aquesta marca de roba no s'hi han trencat el cap: "Britney Spears és la nova cara de Kenzo". I tan nova. Quan es mira al mirall veu a una altra persona, una nena més jove que ella mateixa quan va debutar en trenetes i uniforme escolar a Baby one more time l'any 1998, quan tenia 16 anys.

Nena ho has tornat a fer, l'enèsima reinvenció de la cantant nordamericana consisteix a protagonitzar una campanya de roba que Kenzo ha desaprofitat. Diu que vesteix Britney però podria ser qualsevol altra model, perquè qui ells diuen que és Britney ni se li assembla.

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

Als 36 anys i amb un nòvio personal trainer no cola que hagi canviat tant. La seva última fotografia en públic mostrava la senyora ex addicta, de morros inflats, eye liner excessiu i tenyidíssima que tots coneixem. La Macaulay Culkin amb tint ros platí. Pretenen fer-nos creure que la Britney que va anar als Premis Beauty del 25 de febrer de 2018 de la primera foto i la d'instagram de Kenzo són la mateixa. Volen fer-nos passar bou per bèstia rossa.

britney spears GTRES

GTRES

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

El curiós cas de Britjamin Button, la persona més jove cada dia que passa, com a la pel·lícula de Brad Pitt. Kenzo és una marca japonesa i allà envellir és una cultura en sí mateix. Però ens estan enganyant com a xinesos. 

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

La llista de celebrities passades pel taller es dispara exponencialment a mesura que s'acosta l'estiu. Però entre la panxeta de Selena Gomez i el dibuix animat en què s'ha convertit Britney, no hi ha color. O és el color del filtre del photoshop.