Ara els espectadors coneixen l'Arnau París perquè juntament amb el Marc Ribas o la Gessamí Caramés és un dels tres xefs que ens acosten els plats més suculents i assequibles de fer, que cada migdia ens fan la boca aigua abans de Com si fos ahir, al Cuines. Però un temps enrere, abans d'enamorar-nos fent els seus plats deliciosos, rematats amb un "pim pam" marca de la casa, ja ho va fer en una edició sensacional de Masterchef. Era l'any 2021 i el programa exitós de TVE celebrava la seva novena edició amb concursants anònims. Aleshores no el coneixia ningú, venia aixetes, però el cuc de la cuina i els fogons va esclatar en tota la seva màxima expressió. Va guanyar merescudíssimament la seva edició i des d'aleshores, ha enfocat la seva vessant professional cap als fogons i les càmeres. I totes dues coses les fa molt bé.


Simpàtic, talentós, sempre amb un somriure, té tanta facilitat cuinant com xerrant davant de càmeres. Empàtic i encantador, va ser precisament al talent culinari de TVE on va conèixer qui avui en dia és la seva parella. I això que allà va anar-lo a veure la persona amb qui sortia aleshores. Però l'Arnau es va enamorar, i a l'inrevés, de la Rais, xef com ell i assessora culinària de Masterchef.


I des d'aleshores, no han parat de regalar moments preciosos a xarxes. Ell, ros, ella, morena i amb rínxols. Els dos, amb un somriure d'orella a orella i els dos, uns cracs cuinant... i fent vídeos alegrant al personal, com aquest on preparen a dues mans, a casa, maionesa o aquest 'CHINESE CHILI OIL', "O más que una receta, un truco de magia para todos los públicos. Rais es la típica cocinera con más trucos que recetas, y este aceite es uno de sus mejores recursos: en casa siempre tenemos uno o dos botes que nos alegran la vida. Lo mejor es que no hay que seguir una lista de ingredientes ni volverse loco buscando: basta con escaldar cualquier cosa que te guste con aceite caliente y esperar un día para probar la magia".
Junts no només cuinen, sinó que es vesteixen amb looks espectaculars i guapíssims i se'n van de casament, cullen pinyes i estan en contacte amb productes acabats de collir i de proximitat ("gràcies Arnau per deixar-me ballar entre l’ara i l’aquí, i gràcies per compartir la màgia de cuinar a l’origen amb mi") i qualsevol cosa junts que se'ls posi al davant.


Rais i Arnau, meravellosos. Pim pam.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!