Un dels personatges que les xarxes i la televisió dels darrers temps han posat a la primera línia ha estat Ada Lluch, la influencer ultra de 26 anys, que presumeix de fer-se fotos amb Elon Musk i Donald Trump i que abandera i difon les idees més conservadores a través de xarxes. La tortosina seguidora de Vox és un exemple més de com a la tele se li dona veu i vot a segons quins personatges, i a Espejo público no han pogut evitar la temptació de convidar-la al plató a que buidés el pap. I evidentment, ha passat el que ha passat. Ja ho diuen que si no vols pols, no vagis a l'era

Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 32
Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 3
Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 3
Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 3

Allà, a la taula presidida per Susanna Griso, Lluch ha criticat la immigració massiva i ha defensat el president nord-americà, a més de dir coses com que "El 90% de los hurtos en Barcelona son cometidos por extranjeros. Nuestro país se está destruyendo por la inmigración masiva, en vuestro mundo de yupi, en vuestra burbuja, no os dais cuenta. Si os sentís seguros en las calles...". La talla un altre contertulià, Toni Bolaño, dient-li que "vivo en el Raval, al lado del Mercat de Sant Antoni i oye, me siento seguro, a lo mejor es que soy un loco, que quieres que te diga. O a lo mejor te tengo que recomendar que vayas al médico porque es la manera que tiene Trump de compensar al que le critica. Tienes problemas para controlar tu ira, creo que deberías ir al médico".

Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 33
Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 3

Ella segueix erre que erre, posant dades que s'ha tret de la màniga sobre la violència i els robatoris a Barcelona. La interromp Griso per proposar-li que "te voy a reiterar la invitación, vamos a venir con todas las estadísticas, tú te traes las tuyas y las contrastaremos la próxima vez". Però Lluch no es queda conforme: "Me parece muy heavy lo que vosotros hacéis en estas cadenas de televisión de que en el momento que veis que no podéis ganar un debate porque se os explica la verdad, silenciáis a las personas". I la presentadora catalana, per aquí no passa: "¿Pero qué 'silenciamos a las personas'? ¡Si te hemos entrevistado 15 minutos! ¿Pero vamos a ver, qué es esto? Te estoy reiterando la invitación, anda, venga", diu sarcàstica i indignada la Griso.

Ada lluch a 'Espejo público' Antena 3 6
Ada Lluch a 'Espejo público' Antena 3

Lluch, que si "tengo delante a seis personas, adultos, atacándome por decir las verdades". I Griso: "Igual tienes un problema con los números, porque eran tres, la mitad. Bueno... gracias". La cosa ha continuat quan la convidada ha sortit de plató i ha gravat un vídeo des del cotxe queixant-se que "chicos, me acaban de echar del plató de Susanna Griso en Antena 3. No les ha gustado que viniera preparada y con estadísticas de verdad. Me parece gracioso que estos periodistas que viven en zonas súper ricas de Madrid me digan a mí, que vengo de una familia trabajadora y obrera, que las calles son seguras, que las mujeres no son violadas y que vivimos todos pacíficamente y sin miedo. Ya que no me han dejado hablar les recomiendo que vayan a pasear por el Raval a partir de las 8 de la noche, a ver si se sienten seguros". En veure el vídeo, la Griso no s'ha mossegat la llengua: "¿Por qué dices que te hemos echado? Te hemos despedido porque íbamos a publicidad después de una entrevista de quince minutos. Y te hemos invitado para una próxima ocasión".

...Si torna a anar de convidada al plató d'Espejo público, no ens imaginem com acabarà la cosa.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!