A l'era de les xarxes socials i les diverses plataformes comunicacionals, les celebritats s'han convertit en les persones amb més influència en els consumidors i internautes, especialment respecte a la indústria de la moda i de la bellesa. En els últims anys, la top-model del clan Kardashian-Jenner, Kendall Jenner s'ha convertit a l'estrella dels looks del street style, així que tots els seus looks es viralitzen ràpidament i les peces elegides per als seus estilismes acaben 'sold out' a totes les tendes. Ara bé, darrere de cada un dels seus looks hi ha un equip de producció molt visionari que assessora la model en analitzar fins a l'últim detall dels seus outfits per crear una imatge atractiva per als fans.

En aquest cas, l'estilista Dani Michelle s'ha convertit en la 'Law Roach' (estilista de Zendaya) de Kendall Jenner en ser la responsable d'alguns dels seus looks més icònics. En una entrevista concedida a 'The Hollywood Reporter', mitjà que la va elegir com 'l'estilista de l'any', Michelle va revelar els seus secrets a l'hora de conceptualitzar els looks de 'Kenny', amb qui va començar a treballar el 2020. En l'entrevista, Dani Michelle va revelar que la preproducció de l'estilisme és un factor fonamental per diferenciar el concepte dels looks de catifa vermella i els que es publicaran en xarxes socials. "L'estil de la catifa vermella es realitza de forma holística: una vegada que tenim els looks complets dels dissenyadors, els complementem i adaptem perquè sigui nostre", va dir.

D'altra banda, a l'hora de crear un look de street style per publicar en xarxes socials, realitza una exhaustiva investigació de diferents dissenyadors per poder crear un look que compti una història de la "vida real". "Creem fulls de càlcul on de vegades rastregem fins a 60 dissenyadors diferents -de tot arreu del món- amb qui ens comuniquem (...) Una vegada que rebem tot, l'acoblem per crear un estil de vida per al client. És una quantitat increïble d'investigació, correspondència, organització i seguiment, però realment m'encanta poder ajuntar tot i explicar la història amb els meus clients", va explicar.

Kendall Jenner, la gran impulsora de tendències de moda

Segons els experts en moda, una de les claus de l'èxit de Kendall Jenner és la seva habilitat per impulsar i viralitzar tendències de moda. Quan Kendall Jenner utilitza una peça en particular, les vendes es disparen i es converteixen ràpidament en el must have de la temporada, pel que moltes vegades les pàgines webs dels dissenyadors o les firmes que les vesteixen col·lapsen davant de la demanda dels fans de les celebritats que volen recrear els seus looks.

L'estilista també va destacar la seva preferència per la roba d'home a la vestimenta de dona, un dels seus millors secrets a l'hora de crear un look. "M'encanta incorporar roba d'home en roba de dona. Sempre em vaig inclinar per la vestimenta andrògina: m'encanten els mocassins, els blazers i les camises de vestir. Per a mi, una dona no necessita mostrar tot per ser sexi", va expressar.