Des de fa centenars d'anys, les perles són considerades com un dels materials més luxosos i exclusius per crear peces de joieria. A causa del seu altíssim valor, les persones que solen portar-la gaudeixen d'un estatus important: membres de la reialesa, magnats i celebritats, solen fer ús d'aquest element per adornar les seves joies.

Malgrat tenir una concepció d'exclusivitat, en l'actualitat es poden adquirir collarets de perles per internet a través de la botiga en línia preferida de les celebritats. Els preus d'aquestes joies oscil·len entre els 300 i els 1.700 dòlars.

Es tracta de Polite Worldwide, firma creada a París per Christian Azzinaro i Tavia Azzinaro a començaments de l'any 2020. La firma tenia la intenció de portar els homes fora de la seva zona de confort per encoratjar-los a lluir peces amb perles, un material que sol ser vist en dones. El primer disseny va ser un collar realitzat amb perles de color rosa que incloïa un penjoll en amb la inicial de la firma (P) realitzat en diamants. Aquesta peça va ser tan reeixida que va arribar a lluir-la el raper Post Malone, convertint l'ús de perles en una tendència per a la moda masculina.

Personalitats com: Harry Styles, Jaden Smith, Justin Bieber, Nick i Joe Jonas i Bad Bunny, s'han unit a la tendència impulsada per Malone i s'han tornat veritables fans dels collarets personalitzats d'aquesta firma. A més, Rihanna, Lorde i Hailey Bieber també gaudeixen de l'ús d'aquestes peces, demostrant que els seus dissenys estan pensats per a tot públic sense cap tipus de distinció. "Estem connectats personalment amb aquestes celebritats, amb els seus estilistes o amb amics personals propers. Valorem cada relació que estem construint a través de les nostres joies i productes en general", van comentar els fundadors de la marca.

Christian, un dels seus fundadors, sempre ha estat interessat pel món de la moda des de la seva infantesa, ja que des que era nen jugava amb les peces del seu guarda-roba per crear un estil que ho definís com a individu, mentre s'expressava de forma creativa per desenvolupar les seves habilitats al món de la moda. Quan tenia 19 anys, va ser contractat pel dissenyador de moda Christian Audigier per treballar amb la marca Ed Hardy. Aquesta experiència el va ajudar a conèixer diverses celebritats i treballar amb alguns d'ells: Travis Barker, Diplo, Nick Diamond, Flosstradamuns i Dillon Frances.

També va treballar amb el mort dissenyador de Louis Vuitton, Virgil Abloh, per crear el marxandatge del col·lectiu d'art Been Trill. A causa dels seus contactes al món de la moda, el dissenyador va poder col·laborar en algunes col·leccions de roba i joieria de Kanye West. Tavia, l'altra fundadora, és la persona encarregada de dirigir el negoci. Tavia manté la seva passió per la moda clàssica des de la seva infantesa al costat de la seva àvia francesa, que era una fidel seguidora de Chanel i Dior. Aquesta marca busca un canvi a la indústria, una nova concepció de moda enfocada als materials naturals i en la reinvenció de materials clàssics.