Kendall Jenner, integrant del clan Kardashian-Jenner, és coneguda per ser una de les models més ben pagades de la indústria, i per ser una de les celebritats amb més nombre de seguidors a Instagram. Però, a més de la moda i el seu èxit al món de les xarxes socials, la CEO de 'Tequila 818' també ha demostrat la seva passió pels cotxes antics, una afició que va heretar del seu pare, 'Caitlyn Jenner', anteriorment Bruce Jenner. Això va quedar demostrat en una recent campanya per a la firma de joieria 'Messika', on va posar juntament amb un Pontiac clàssic en una sessió de fotos realitzada a Califòrnia, la seva terra natal.

Segons les declaracions de la nova núvia de Bad Bunny, col·leccionar cotxes antics és una de les seves passions més especials perquè la connecten amb el seu pare. "Sempre m'han atret els cotxes antics. El meu pare i jo sempre hem compartit aquest amor pels automòbils i és un passatemps molt especial en mantenir-nos units". A més, va revelar que, com a resident d'una ciutat tan caòtica com Los Angeles, necessita traslladar-se amb cotxe a tot arreu. "Aquí condueixes molt, així que he estat col·leccionant cotxes des de fa temps. Col·leccionar models clàssics és una de les meves passions, i cada un d'ells canvia el meu estat d'ànim d'una manera específica". D'aquesta manera, Kendall va revelar que alguns dels seus cotxes li donen una vibra una mica més 'lady', mentre que d'altres li afegeixen un toc més divertit en el seu dia a dia, de manera que afirma que en conduir "sempre em sento relaxada però apoderada".

Kendall Jenner explota el seu costat més 'vintage' al mig del desert de Califòrnia

A la nova campanya de Kendall Jenner X 'Messika', la model va posar al desert de Palm Springs al costat d'un impressionant Pontiac vermell que combinava amb el seu vestit de làtex. Així, la contraposició entre l'entorn natural desèrtic de la locació, l'estètica del cotxe clàssic i el seu look futurista aconsegueix crear un efecte sorprenent que ha deixat a tots amb la boca oberta. "El desert -mat, mineral i nu- contrasta perfectament amb la brillantor del làtex, l'or i els diamants. El Pontiac afegia un toc retrodistingit amb la seva barreja de colors brillants i el cuir i el vellut de l'interior", va explicar la germana de Kylie Jenner, mentre afegia que la campanya incorpora de forma magistral l'estil glamouroso de l'Old Hollywood', una època en què ella considera que la moda era "molt distingida".

Durant la promoció d'aquesta nova campanya, Kendall Jenner va indicar que no tem utilitzar joieria daurada i platejada en un mateix look, trencant així amb una de les normes més antigues sobre l'ús "correcte" de la joieria. Així mateix, va afirmar que es va sentir molt còmoda amb el concepte de l'estilisme i el de les fotos, ja que la marca va incorporar una estètica que ella mateixa segueix en la seva vida diària. "Adoro la barreja de joies a la campanya. És una cosa que jo mateixa faig en combinar les meves joies personals, així que va ser molt autèntic i segueix el meu estil", va dir.