El fill de Madonna, Rocco Ritchie, s'està tornant mundialment famós i no per seguir els passos dels seus pares, ja que no està enfocat ni en la música ni en la indústria cinematogràfica. Igual com la seva germana Lourdes León, qui ha fet incursions al món de la moda i les passarel·les, el jove Rocco s'ha traçat el seu propi camí per convertir-se en un famós artista.

El fill del cineasta Guy Ritchie i Madonna s'ha desentrampat com a pintor en una galeria d'art a Londres des de fa tres anys. El jove de 21 anys firma les seves obres sota el pseudònim "Rhed", per evitar que els interessats a les seves obres se sentin influïts en saber que és fill de la Reina del Pop.

Madonna i el seu fill/ Agència

Madonna i el seu fill/ Agència

La galeria destaca que el jove és un artista emergent que té una diversitat de cultures poc convencional, que li atorga cert caràcter a les seves pintures, però no assenyala que ha crescut sota les influències de Hollywood. Per aquest motiu, Rocco Ritchie ha aconseguit fer-se notar d'una manera orgànica, sense haver d'utilitzar les seves referències familiars. El seu talent és innat i ha aconseguit vendre diverses obres per milers de dòlars.

L'obra de l'artista es basa en l'obsessió que té per la cultura de les celebritats, el pop art i la "estigmatització" de les persones al seu voltant. El jove va començar la seva carrera artística com a grafiter, influït per l'artista d'art de carrer, Bansky.

Rocco Ritchie/ Agencia

Rocco Ritchie/ Agencia

Rocco ha viscut la major part de la seva vida al Regne Unit al costat del seu pare, i en l'actualitat estudia belles arts a la Universitat Central Saint Martins, una de les universitats més prestigioses al món de l'art. La seva incipient carrera com a pintor professional ho ha volgut portar de la mà amb algunes sessions de modelatge que ha realitzat, ja que és innegable que el fill de la intèrpret de "La lsla Bonita" va heretar l'atractiu de la seva mare i l'elegància anglesa del seu pare.

Quan tan sols tenia 16 anys, el fill de Madonna va posar davant les càmeres per realitzar una campanya per al dissenyador de moda nord-americà Alexander Wang, que va ser el director creatiu de Balenciaga entre el 2012 i el 2015. Anys més tard, Rocco Ritchie va protagonitzar una sessió de fotos per a la revista "The Rake", una revista que es descriu com "La veu moderna de l'elegància clàssica".

Publicació d'Instagram de Jarrod Blandino (@jarrodblandino)

Fotos preses en blanc i negre al costat dels amics més propers de Rocco, conceptualitzen la sessió fotogràfica que se li va realitzar a Rocco Ritchie per a la revista. La temàtica està inspirada en la moda masculina de la dècada dels anys 40 i 50: vestit de ratlles diplomàtiques, corbata ampla i un pentinat conforme a l'època ha estat el look escollit per presentar la seva proposta de moda en aquesta sessió. L'estil de Rocco està totalment influït per l'elegància anglesa que caracteritza el seu pare, que evoca en cada una de les seves produccions cinematogràfiques la història darrere de les dècades de mitjans de segle.