La filla d'Antonio Banderas, Stella del Carmen, i el seu promès, el seu nòvio amb qui porta molt de temps com a parella, Alex Gruszynski, ja són marit i muller, ja s'han casat. Els nuvis s'han casat en una cerimònia en un monestir de la localitat de Sardón de Duero, Valladolid, i amb una festa a l'exclusiu hotel Abadía Retuerta LeDomaine. Per què allà? Perquè l'actor malagueny ja hi havia estat en un viatge anterior amb amics, de tour per Espanya. L'intèrpret de La ley del deseo, La corte del faraón, ¡Átame!, Los reyes del mambo, Desperado, Entrevista con el vampiro, Two much, Evita, La máscara del zorro, l'última d'Indiana Jones i tantes i tantes altres, ha viscut un dels dies més feliços de la seva vida, veient com la seva única filla, que va tenir amb Melanie Griffith, es deia el "Sí, quiero" amb el seu promès.



La seva filla tenia claríssim que volia casar-se a Espanya, com a detall cap al país del seu pare: "Quería casarse aquí en cualquiera de las formas. Ha sido un poco el espacio lo que nos ha traído hasta aquí y después que contaba con la facilidad como para atraer a 200 personas y poder alojarlas sin dificultad. Lo que sí me gustaría es agradecer a la gente de aquí, de Castilla y de Valladolid y de los pueblos lo bien que se han portado con nosotros", deia emocionat un Antonio Banderas que també va agafar el micròfon per dedicar-li unes paraules a la seva filla i al seu gendre. El que poc s'esperava Banderas és que entre aquestes gentes de Valladolid i voltants, hi hauria un veí que va decidir colar-se a la festa sense invitació prèvia. Un veí que tenia un objectiu molt clar.

Un moment de "máximo nerviosismo", tal com han escrit a Lecturas, per culpa d'un fan de l'intèrpret que de manera inesperada, ha irromput al lloc del casament sense que ningú sabés que carai feia allà. Un home que duia un sobre de color rosa i que ningú sabia què hi havia dins. Es tractava d'un veí de Peñafiel, que ha intentat entregar el sobre a l'actor. Dins, hi havia escrita una idea per fer una pel·lícula sobre la Passió de Crist: "Es una aventura, pero le veo muy cercano a la gente y he querido hacerlo. La idea me ha surgido por devoción", ha dit l'intrús a 'El norte de Castilla'. Finalment, l'ha retingut el personal de seguretat del lloc on s'ha fet la cerimònia. Molts nervis, molta tensió, però el que poc es podia imaginar és qui finalment podria explicar-li directament a Banderas què ha anata fer allà i per què s'ha colat.

I és que Banderas, amb l'amabilitat que el caracteritza, s'ha acostat a ell just després de brindar amb els mitjans i ha estat xerrant uns moments perquè li expliqués la història. El que ja no sabem és si la idea de pel·lícula que li ha dit li ha interessat o no per dur-la a la gran pantalla (com ja va fer en el seu dia Mel Gibson). Sens dubte, però, Banderas ha tingut un detall, un altre bon gest d'una persona molt estimada, d'un pare de la núvia que amb el seu comportament ha pogut seguir gaudint d'un dia tan especial com el casament de la seva filla.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!