Com Irene Urdangarin, al seu germà Miguel també li està costant trobar un rumb estable en la seva vida. Després de finalitzar els seus estudis en Ciències del Mar al Regne Unit, Miguel va intentar sense èxit establir-se com a biòleg marí. La falta de continuïtat després de les seves pràctiques el va portar a replantejar-se el seu futur, considerant fins i tot treballar com a monitor d'esquí, un dels seus hobbies més arrelats.
De fet, va començar la formació per ser-ho a començaments de l'any passat. Però va patir una lesió i va haver de posposar els seus plans. Per passar el temps, va decidir instal·lar-se a la Zarzuela, on ja estava vivint de forma temporal la seva germana Irene. Allà van estar els dos fins a finals d'agost.

Miguel Urdangarin s'organitza unes vacances de somni
Algunes fonts asseguren que actualment col·labora amb una empresa del sector mediambiental com a tècnic ambiental, participant en iniciatives de reciclatge i sostenibilitat. Tanmateix, no s'ha confirmat si es tracta d'una ocupació estable o d'una col·laboració puntual. I enmig d'aquesta etapa, s'ha organitzat unes vacances a l'abast de molt pocs.
Concretament, Miguel ha optat per unes vacances d'alt perfil: una vil·la de luxe a Eivissa, amb vista al mar i un preu que assoleix els 4.000 euros diaris. Es tracta d'una propietat de més de 500 metres quadrats, ubicada en una zona exclusiva de l'illa, lluny de mirades indiscretes, però prou propera als ports i clubs nàutics més sol·licitats. La mansió compta amb piscina infinita, zones chill-out, accés privat a la platja i un equip de servei inclòs. Allà s'espera que passi uns dies de descans acompanyat del seu cercle íntim i de la seva parella, Olympia Beracasa, amb qui manté una relació des de fa diversos mesos.

Vacances de 4.000 euros al dia
A més de gaudir de la mansió, té previst embarcar-se en un iot d'esbarjo al costat d'Olympia i altres amics, per navegar per cales amagades d'Eivissa i, possiblement, arribar fins a Formentera. Tot en un ambient d'exclusivitat i sota la discreció més gran possible.
Sorgeix aquí el dubte de com es finança Miguel aquestes vacances, tenint en compte que la seva situació laboral no és gaire estable i el seu futur professional és incert. A més, contrasta amb la imatge de sobrietat i discreció que sempre ha volgut mostrar la infanta Cristina i inculcar els seus fills.