La infanta Cristina no manté cap relació amb Iñaki Urdangarin. S'han vist en alguna ocasió per algun compromís relacionat amb els seus fills, però des que van firmar oficialment el divorci ja ni es parlen. Cada un ha pres el seu propi camí. L'exjugador d'handbol va iniciar el 2021 una nova vida al costat d'Ainhoa Armentia. Una relació que va ser vista com una infidelitat quan es va descobrir ambdós fent un tomb per la platja de Bidart. Aleshores cap dels protagonistes de la història no havia comunicat cap separació. Just un dia després de la publicació de les imatges es va emetre un comunicat anunciant el final del matrimoni i començant una batalla legal.

Iñaki i Cristina practicant surf
Iñaki i Cristina practicant surf

La germana de Felip VI es va sentir humiliada i traïda, i no estava disposada a deixar que Iñaki Urdangarin visqués una vida feliç amb Ainhoa Armentia. Tanmateix, no li quedava cap altre remei que aguantar-se perquè l'exjugador d'handbol tenia molta informació sobre els Borbó i no dubtaria a utilitzar-la en contra seu si no aconseguia el seu benefici.

La infanta Cristina va a Bidart en agost i compra matalassos nous

Iñaki Urdangarin volia viure com un rei a costa dels Borbó. Ells el van ficar a la presó i Joan Carles I li va prometre que li facilitaria la seva vida quan sortís de presó si no trencava el seu silenci. Mentre estigués callat seria un milionari. Segons ell sol viu amb 900 euros de prestació, però la realitat és molt diferent. Tal com va explicar Juan Luis Galiacho, Iñaki Urdangarin porta una vida a tot luxe perquè va ingressar dos milions d'euros en concepte d'indemnització per un llibre que li van oferir escriure i a què va renunciar. I si això fos poc, a més que ha cobrat a Suïssa per no declarar-lo a Espanya, cobra 25.000 euros tots els mesos. D'aquesta forma mantindria aquesta vida a tot luxe amb hotels de cinc estrelles, viatges tots els caps de setmana, restaurants d'estrella Michelin, ampolla de xampany de 2.000 euros i compres en botigues de luxe.

També van parlar en les clàusules de divorci sobre la propietat que comparteixen en el dia d'avui. Es tracta de Bidart, on han passat molts estius de vacances, més enllà de Marivent, amb tota la família, els seus quatre fills, i la mare d'Iñaki. L'exjugador d'handbol no els la volia comprar a Cristina i ella tampoc, així que han decidit compartir-la.

Fa unes setmanes va estar Iñaki Urdangarin amb alguns dels seus fills i possiblement també Ainhoa Armentia. Des que sap que l'advocada també va a la casa, la infanta Cristina ordena canviar tots els matalassos a l'agost quan sap que anirà ella. D'aquesta forma s'assegura no dormir al mateix matalàs que la seva enemiga.

Infanta Cristina bidart efe
Infanta Cristina bidart efe