Letícia va conèixer Palma l'estiu en què es va fer pública la seva relació amb Felip VI. Allà es va retrobar amb tots els Borbons, que a excepció de la infanta Cristina i Iñaki Urdangarin, tots la miraven amb menyspreu i li feien el buit. Es va sentir molt incòmoda. Marivent només porta mals records per a ella. Una vegada que va esclatar el cas Nóos i Joan Carles I es va veure embolicat en tantes polèmiques que va haver d'abdicar, la reina va obligar els Borbons a desaparèixer de l'illa balear mentre estava ella amb les seves dues filles. D'aquesta forma es garantia no coincidir-hi cap dia. Va aconseguir apartar-se d'ells.

Marivent és una tradició per als Borbons. Ha estat sempre el seu lloc de vacances, especialment de Joan Carles I i la reina Sofia quan van néixer els seus tres fills. Les infantes Elena i Cristina i Felip VI han passat tots els estius de la seva infantesa i adolescència a Palma. És una illa que li tenen molta estima. El govern balear els va cedir el palau en usdefruit, encara que fa anys que volen recuperar-los per al servei públic, ja que la família reial actual està incomplint amb els pactes del passat. La idea era que passessin el màxim de temps a l'illa i a Marivent i promocionessin el turisme a escala nacional i internacional. Però en el dia d'avui els reis venen a complir els seus quatre compromisos institucionals de sempre i marxen. I aquest any ni tan sols la reina Sofia no es queda tot l'estiu per la seva avançada edat i el seu estat de salut.
Letícia va demanar a Felip VI de viure en un altre lloc si havia d'anar obligatòriament a Palma tots els estius i més estant la reina Sofia o qualsevol altre membre de la família. Buscava una intimitat més gran com a Zarzuela, que encara que viu al mateix recinte que la reina Sofia, ella té a 900 metres casa seva, el Pavelló del Príncep.
Letícia viu a la masia Son Vent quan va a Palma
Al mateix recinte de 33.000 metres quadrats, Letícia i Felip VI tenen el seu propi espai, es tracta de la masia Son Vent. En trobar-se tot el recinte situat en una zona rocosa de difícil accés i amb fortes mesures de seguretat, mai no se n'ha pogut descobrir res de l'interior. Son Vent és una antiga masia que va ser regalada al llavors príncep Felip el 1992. El que va ser president de la comunitat autònoma balear aquell any, Gabriel Cañellas Fons, feia oficial el lliurament dels terrenys i habitatges limítrofs al palau de Marivent per ampliar la residència real.
Son Vent és una residència d'uns 650 metres quadrats que està situada a prop de Porto Pi, on fa dècades Joan Carles I atracava el seu famós vaixell. La casa està dividida en quatre plantes, també ubicada en un terreny rocós amb vista al mar Mediterrani, un penya-segat pel qual és impossible accedir.
La masia té un soterrani, unes golfes i dues plantes on es distribueixen els vuit dormitoris, tres banys, el menjador, el rebedor, la cuina, una biblioteca i un ampli saló voltat. Allà estaria residint en l'actualitat Letícia amb Elionor i Sofia. Felip VI s'hauria quedat amb la seva mare en la reina Sofia, els reis continuen vivint separats per la mala relació que existiria entre ells.
