Com tots els anys, la infanta Cristina passa uns dies de l'estiu amb els seus fills. Per al seu aniversari sempre es regala un viatge amb els seus quatre fills. Ells decideixen el destí i passen un temps junts com quan eren petits, sense parelles. Cristina, Juan, Miguel, Pablo i Irene. Són molt cauts amb aquest viatge perquè no volen que cap càmera els molesti. És una tradició que en el dia d'avui mantenen, encara que cada vegada costa més posar-se tots d'acord per les dates.

La infanta Cristina fuig de Marivent
La infanta Cristina fuig de Marivent

La infanta Cristina ha passat estius molt tristos, especialment els últims anys després de la seva separació d'Iñaki Urdangarin. Ella estava molt enamorada i li ha costat molt temps treure-se'l del cap. El suport dels seus fills ha estat vital per a la seva recuperació. Tanmateix, els problemes no cessen. La germana de Felip VI sempre s'ha preocupat pels altres i pateix molt quan els veu malament. És el que li passa fonamentalment amb el seu fill gran.

La infanta Cristina molt preocupada pels seus a un estiu complicat

Juan Urdangarin ha tingut molts problemes des que va esclatar el cas Nóos. Ell és el fill gran i qui més va patir les conseqüències dels trasllats, es va quedar sense amics a l'escola i va veure com insultaven els seus pares, fins i tot va haver de fer de pare dels seus germans quan Iñaki Urdangarin va entrar a la presó. La infanta Cristina el va portar al psicòleg i des d'aleshores es tracta amb el professional de la salut mental. Ara mateix el problema més gran del jove és l'amor. Tal com s'ha avançat en diversos mitjans de comunicació, Juan podria haver trencat amb la seva parella, el famós economista anglès. Se l'ha vist completament sol a la Sardenya, on preveu quedar-se fins a finals del mes d'agost.

Però no és l'únic problema que ha complicat el seu estiu. La infanta Cristina també està molt preocupada per la salut dels seus pares. Joan Carles I i la reina Sofia comencen a fer-se molt grans i això implica diversos problemes de salut fruit de la seva avançada edat. De vegades sense grans complicacions, però et fa ser conscient del final. Sempre s'hi ha preocupat molt, i per aquesta raó hauria comprat un pis a Barcelona. Té serioses intencions d'instal·lar-se de nou a Espanya per acompanyar-los en aquests últims anys de la seva vida.

Per fi va poder convèncer Felip VI, al costat de la infanta Elena, de traslladar Joan Carles I a Portugal perquè abandonés Abu Dhabi i tenir-lo més a prop de casa.

Infanta Cristina
Infanta Cristina