Meghan Markle és una figura que ha generat opinions dividides. Després de la seva sortida de la Família Reial britànica i els canvis en la seva vida pública, molts es pregunten què podria fer per reconnectar amb el públic i enfortir la seva imatge. Els experts tenen un suggeriment que podria marcar la diferència en la visió que tenen d'ella els seguidors de la monarquia i la resta del món.
Segons anàlisis recents, un dels obstacles més grans que enfronta Meghan Markle és la seva falta d'apreciació per part de l'opinió pública. Això es deu a determinats factors, com la seva dramàtica narrativa personal, els episodis de victimisme, la seva falta de vincle amb la població britànica i una àmplia cobertura negativa dels tabloides. Evidentment, encara existeix un halo de curiositat sobre la pròxima gran primícia que pugui relatar juntament amb el príncep Harry.
Tanmateix, no tota la premsa és necessàriament bona. En vista que l'exactriu està en procés de convertir-se en empresària, hi ha els qui assenyalen que podria aprofitar la seva fama d'una altra forma. Amb un pla de 'màrqueting' més constructiu, orientat cap a terrenys segurs. Com podria assentar les seves bases en els negocis si hi ha tantes persones en contra seu? Te n'expliquem més en les següents línies.
L'estratègia que Meghan Markle pot fer servir per reduir l'escepticisme sobre la seva figura
Existeix la percepció que Markle és distant i, al seu torn, massa vinculada amb la reialesa, la qual cosa pot fer que algunes persones la vegin com una figura en un pedestal. En deixar de banda aquest aspecte, la nord-americana tindria l'oportunitat de presentar-se com una persona més genuïna, algú amb qui el públic pot identificar-se sense filtres ni etiquetes. Jennie Bond, antiga col·laboradora de la BBC, suggereix que un dels passos més importants seria que Meghan deixi de banda el seu títol real i la seva relació amb la reialesa per revelar-se més autèntica. "Crec que també està decidida a demostrar que té un caràcter fort i que, a partir de començaments relativament humils, s'ha convertit en una actriu d'èxit, i ara en una persona influent i empresària", deia a The Mirror.
En la mateixa línia, la dona del príncep va llançar la seva marca As Ever, que busca transmetre valors d'estil de vida conscient amb productes per a la casa, aliments de qualitat i articles per a la vida diària. Perquè aquesta marca tingui èxit i connecti veritablement amb la gent, seria fonamental que ella mateixa encarni aquests valors en la seva vida pública. Mostrar el seu costat més humà, sense la necessitat de recórrer al seu passat en la reialesa, podria ser la clau perquè el públic l'accepti i basi|recolzi sincerament.
Meghan Markle continua sent la 'duquessa de Sussex', encara que ni ella ni Harry no tenen rol en la monarquia. Mentre molts britànics exigeixen que el títol sigui retirat, el rei Carles III manté la porta oberta davant d'una possible reconciliació amb el seu fill. Però el tema familiar i les posicions socials són una cosa que no s'hauria de barrejar amb els negocis, sobretot si les esmentades activitats reals no es duen a terme. Prendrà el consell?