Felip VI està molt orgullós de Leonor. La jove va jurar la Constitució el passat 31 d'octubre al Congrés dels Diputats, posteriorment va rebre el collar|collaret de l'Ordre de Carles III al Palau Reial i va celebrar la seva majoria d'edat a El Pardo, en un sopar familiar. Els reis van organitzar una festa discreta, íntima i privada amb els familiars d'ambdós bàndols. Per primera vegada en una dècada els Borbó i els Ortiz Rocasolano es van retrobar de nou. Des que va explotar el cas Nóos, la família es va dividir en dos bàndols clarament diferenciats. D'una banda, Felipe i Letizia amb Leonor i Sofia, i per un altre, les infantes Cristina i Elena amb els seus respectius fills i Joan Carles I. La reina Sofia és l'única que no s'ha posicionat en cap bàndol, és incapaç de fer mal al seu fill, el veritable amor de la seva vida.
La reunió familiar va ser gairebé completa. Les úniques grans absències dels Borbó van estar marcades pels fills de les infantes. Per part de Cristina, Juan i Pablo Urdangarin, per part d'Elena, Victoria Federica. Els dos primers van justificar la seva absència per compromisos professionals, no obstant això, a les seves agendes no figurava cap acte, ni el 31 d'octubre, ni l'1 de novembre. A més, el jugador d'handbol va aprofitar aquells dies per viatjar a Munic, on estudia la seva actual parella. Qui no va posar ni una sola excusa va ser la germana de Froilán. Victoria Federica tenia programat un viatge des de fa temps el Perú. Anava amb uns amics amb l'excusa de veure a Roca Rey.

Victoria Federica, molt enfadada amb Leonor, Felipe i Letizia, no hi ha relació
Victoria Federica ja sabia que el 31 d'octubre era l'aniversari de Leonor i s'anava a fer una petita celebració familiar, per aquesta raó va programar un viatge en aquestes dates. D'aquesta forma tenia una excusa i podia demostrar públicament que no té cap relació amb la seva cosina, ni tampoc amb els seus oncles.

La influencer ha comentat en més d'una entrevista que no té contacte amb ells, no obstant això, sempre ha donat suport a Leonor com la futura reina d'Espanya. Quan ella era una adolescent i la princesa una nena sempre anaven juntes als estius de Marivent, però a poc a poc Letizia les va anar distanciant perquè va considerar que no era una bona companyia per a la seva filla.
Felip VI se sent totalment decebut amb Victoria Federica. Li ha semblat un gest molt lleig amb la corona, però molt més amb la seva filla. Ha deixat en ridícul la família demostrant la mala relació que existeix entre ells i la falta de comunicació.
Segons diverses persones properes a Casa Reial, Felip VI va discutir amb la seva germana Elena quan es va confirmar l'absència de Victoria Federica. L'hauria d'haver retingut a Madrid.