La programació d'una TV és com la carta d'un restaurant, on ara tothom vol macarrons. I només macarrons. Si una cadena no s'enganxa a l'actualitat pot enfonsar el vaixell. Diumenge va arribar amb TV3 exhausta, no els quedaven vídeos, entrevistes ni peces sobre el procés a poques hores d'acabar el termini de Rajoy a Puigdemont. I van dedicar el seu exitós 30 minuts a parlar del zoo. Literalment. I la carrossa brillant (26%) de la setmana passada va convertir-se en carbassa: 11,9%.

30 minuts   @tv3cat

TV3

 L'error de no fer un reportatge sobre el que està passant va pagar-lo també Economia en colors, que de retruc va fer la pitjor dada de la temporada: 9,9%. I això que Tian Riba es retrobava amb el seu col·lega Xavi Coral a Brussel·les. L'audiència té el paladar només per a macarrons. Gratina'ls o fes-los a la carbonara, però macarrons. Posats a evadir-nos del procés va liderar el cinema de Tele5. Qui sembla que té una missió impossible és Puigdemont però ahir va vèncer la de Tom Cruise. Misión imposible 5: nación secreta (12,4%). Deixant de banda que l'única nació secreta sembla la catalana , a Vasile ja se li ha acabat la paciència amb Jordi González i ha relegat el seu Gran Hermano Revolution: el debate a la matinada, on va fer encara pitjors dades: un 5,5%. A aquella hora és un share de tarotista o casino on line. 

economia en colors   @EconomiaColors

TV3

Qui va endur-se els aplaudiments, per imatge i audiència, va ser La Sexta. El discutible estil d'Ana Pastor combina bé amb la hiperventilació informativa. Tenir una periodista de guàrdia al prime time permet  connectar amb Santi Vila al premi Planeta per parlar de procés i alhora ser l'unica cadena amb un desplegament coherent amb la tragèdia a Galícia. El objetivo va alçar-se amb un 11,5% que el deixa com a vencedor moral de la nit.

el objetivo   @ObjetivoLaSexta

La Sexta

la sexta

Vencedor de la nit i de la matinada. Com veuen, la connexió amb el reporter emmascarat es produïa a les 2:47. L'hora de l'edredoning per a Jordi González.