'InnJoo', una marca asiàtica proveïdora de dispositius intel·ligents i serveis de software és el nou patrocinador de la samarreta de l'Espanyol. L'empresa apareixerà a la part posterior de les equipacions del primer equip, just per sota dels dorsals i compartirà protagonisme amb 'Rastar Group', companyia del propietari del club, Chen Yansheng, estampada al pit de la samarreta.

L'acord de patrocini, per unes xifres que no han transcendit, es farà efectiu aquest mateix dissabte pel que els jugadors de l'Espanyol ja lluiran la nova publicitat en el partit contra l'Alabès a l'RCDE Stadium (13:00 hores). El conveni és fins a final de temporada tot i que hi ha la voluntat d'ambdues parts de poder perllongar la seva entesa comercial per un major espai de temps. 

Gràcies al patrocini, 'InnJoo' fa un pas més en el seu interès per fomentar els valors esportius. "Amb l'acord, les dues parts resultem guanyadores", ha explicat Conrado Vázquez, director general de la marca a Espanya.'InnJoo' té poc més de dos anys de vida però ja s'ha convertit en la proveïdora del seu sector amb major creixement a la regió EMEA (Europa, Orient Mitjà i Àfrica). L'empresa distribueix productes a més de 30 països i ha venut més de tres milions de dispositius en els últims dos anys.