Sercotel inaugura un nou hotel al Prat de Llobregat i arriba a la desena a la demarcació de Barcelona. La cadena catalana, que dirigeix José Rodríguez Pousa ha triat la ciutat de l'àrea metropolitana per al seu nou establiment perquè té una ubicació estratègica per al turisme de negocis, en situar-se entre l'Aeroport Josep Tarradellas, la Fira de Barcelona i la Zona Franca, tres dels principals pols de la ciutat.

Óscar López

El govern espanyol va plantejar aquest dimecres una pujada salarial fixa per als empleats públics del 10% per al període del 2025 al 2028, una proposta que ha posat en peu de guerra els sindicats representants dels funcionaris. El ministre Óscar López haurà de negociar, però sense oblidar els objectius de dèficit d'Espanya i la situació del sector privat.

Francesc Rubiralta

El titular del jutjat mercantil número 4 de Barcelona ha condemnat Francesc Rubiralta, expresident del grup siderúrgic Celsa, a pagar 7 milions d'euros a la companyia per retribucions excessives, en una de les tres demandes interposades pels actuals propietaris, un grup de fons d'inversió.  En concret, la sentència, que encara es pot recórrer, l'ha condemnat per les retribucions variables "de caràcter tòxic" cobrades entre 2022 i 2023, malgrat les greus necessitats financeres que travessava Celsa.