TIPUS D'INTERÈS
Marcos Bernat
- BARCELONA. Dissabte, 5 d'agost de 2023. 05:30
- Actualitzat: Dilluns, 7 d'agost de 2023. 10:02
- Temps de lectura: 0 minuts

La Casa Batlló del passeig de Gràcia de Barcelona ha tornat als beneficis milionaris. Aquest edifici emblemàtic del modernisme d'Antonio Gaudí va generar l'any passat uns beneficis de 12,45 milions d'euros que contrasten amb els 270.000 euros i les pèrdues d'1,4 milions dels exercicis anteriors. Amb la tornada del turisme internacional, han tornat els ingressos. Això ha permès a la família Bernat Serra uns dividends de 10 milions d'euros. La Casa Bernat preveu continuar incrementant els beneficis en els anys vinents amb noves línies de negoci.
José Vicente de los Mozos

Fomentar la col·laboració i cooperació amb altres empreses per construir un ecosistema industrial fort que pugui assumir el paper rellevant que li correspon a Espanya a Europa i a escala global. Aquest és l'objectiu d'Indra, manifestat pel seu CEO, José Vicente de los Mozos, amb operacions com la que es va conèixer aquest divendres i per la qual Indra invertirà 175 milions en la basca ITP Aero gràcies a un acord amb Bain Capital Private Equity. La tecnològica presa així una participació indirecta del 9,5% en el capital del fabricant de motors d'avió.
Alejandra Kindelán

El procés de desaparició de caixers automàtics, i amb ell les dificultats per accedir a efectiu de milers d'espanyols, sobretot en zones rurals, no cessa. Només Bankinter se salva d'un corrent d'ajustaments que ha estat comparativament més intens en el cas de les grans entitats del sector. I això malgrat el compromís amb el Govern del sector, manifestada a través entitats com l'Associació Espanyola de Banca que presideix Alejandra Kindelán, per lluitar contra l'exclusió financera.