La barcelonina Fincas Eva inaugura seu a Madrid davant la "inestabilitat" del mercat català
La immobiliària preveu incrementar la quota de mercat fins a un 18% amb la seva implantació a la capital
- Josep Maria Casas
- Barcelona. Dimarts, 9 de setembre de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 1 minut

La immobiliària barcelonina Fincas Eva ha anunciat que obrirà la seva primera oficina a Madrid, al carrer Méndez de Álvaro, per "aprofitar les noves oportunitats que ofereix l'entorn immobiliari madrileny" i davant de "la inestabilitat del mercat català", segons informa en un comunicat. Amb aquesta nova oficina a Madrid preveu augmentar entre un 14% i 18% la seva quota de mercat.
L'empresa Fincas Eva Servicios Inmobiliarios, fundada per l'agent immobiliària Eva López en 2012, compta amb oficines a Barcelona, Altafulla (Tarragonès) i aquest any ha començat a gestionar propietats d'obra nova i d'alt nivell a Marbella (Màlaga).
"El mercat immobiliari català, el més intervingut de tot l'Estat, travessa dificultats reguladores i econòmiques que limiten el seu dinamisme. Això ha fet que cada vegada més agències explorin nous horitzons, sent Madrid una de les destinacions amb més potencial de creixement", s'indica en el comunicat.
A Madrid, Fincas Eva començarà a comercialitzar immobles reformats "amb acabats de luxe i alt standing", principalment en el centre de la ciutat. "Amb aquesta oficina volem apropar-nos a clients de Madrid de manera àgil i accessible, utilitzant tecnologia per brindar un servei pròxim sense renunciar a la nostra essència", comenta la fundadora i CEO.
Eva López acumula prop de 40 anys d'experiència en el sector. És membre de la junta de l'Associació d'Immobiliaris de Catalunya (AIC) i forma part d'altres organitzacions empresarials. També exerceix de pèrit judicial immobiliari i ha presentat programes radiofònics.
Fincas Eva està especialitzada en vendes a clients internacionals, que mostren un creixent interès a adquirir propietats a Madrid, tant per a ús propi com per a inversió. Segons Eva López, "gràcies a la nostra expansió a altres mercats, hem detectat un alt interès a comprar propietats a Madrid de clients internacionals que abans miraven a Barcelona, motiu pel qual obrir una oficina en el centre de la capital ha estat un pas necessari en la nostra estratègia."