Veritas reforça la seva expansió després d’arribar a un acord amb Uber Eats per fer arribar els seus productes ecològics a més de 35 ciutats d’Espanya. A partir d’ara, la cadena de supermercats estarà present a ciutats com Palma de Mallorca, Eivissa, Bilbao, Sant Sebastià, València o Madrid.

Actualment, Veritas compta amb una xarxa de 88 establiments i una botiga online que dona servei a uns 250.000 usuaris arreu de l’Estat.

“El nostre propòsit és acostar-nos encara més a les famílies que trien una alimentació conscient i de qualitat”, explica Anselmo Méndez, director general de Veritas. Per la seva part, Marta López Saavedra, directora de Retail de Uber Eats a Espanya, considera que l’arribada de Veritas a la plataforma “representa un pas important per fer més accessible la compra en línia, amb propostes que prioritzen la salut, la sostenibilitat i la comoditat”. 

Amb aquesta incorporació, Uber Eats reforça la seva aposta pel delivery de supermercat com a canal en auge, oferint solucions més adaptades a diferents tipus de consumidor.

El servei inclou productes frescos, alimentació bàsica, neteja, higiene i molt més, amb l'avantatge de poder-los rebre en minuts a la porta de casa. A Catalunya, 2.500 supermercats i restaurants utilitzen la plataforma d’Uber Eats per comercialitzar els seus productes. La xifra s’incrementa a 22.000 establiments si es té en compte la resta de l’Estat.

En un altre ordre, a finals de març, Veritas va donar a conèixer que va tancar el balanç de l’any 2024 amb una facturació de 122 milions d’euros. Una xifra que representa un increment d’un 4,3% en comparació amb l’anterior balanç. En clau d’inversions, la cadena de productes ecològics va invertir 500.000 euros per millorar el centre de producció de Lliça d’Amunt

Tornant a l’actualitat, fins a finals d’any, Veritas s’ha marcat l’objectiu de superar els 90 establiments amb un especial interès pel mercat d’Andalusia. Un moviment que no entra en conflicte amb la voluntat de la cadena d’incrementar la presència a les Balears, País Basc i la Comunitat de Madrid.

Veritas manté un compromís ferm amb la promoció de l’alimentació ecològica i la protecció del medi ambient. Durant els darrers anys, la cadena ha fet un pas destacat convertint-se en el primer supermercat a Espanya que elimina completament el bisfenol A (BPA), una substància nociva present en molts envasos alimentaris, avançant-se així a la normativa vigent al país. Aquesta iniciativa reforça la posició de Veritas com a líder del sector, demostrant la coherència entre la seva estratègia empresarial i els seus valors.

A més, Veritas impulsa i avalua les pràctiques socials i ambientals dels seus proveïdors, oferint després condicions de finançament preferents a aquelles empreses que mostren un compromís real amb la sostenibilitat i l’impacte positiu.