El grup xinès PDD Hòldings, matriu de la plataforma de comerç electrònic Temu, va obtenir un benefici net atribuït de 14.742 milions de iuans (1.799 milions d'euros) al tancament del primer trimestre de 2025, la qual cosa representa una caiguda del 47% en comparació amb el resultat comptabilitzat en el mateix període de l'any anterior.

Els ingressos del grup xinès, que no desglossa l'evolució del negoci de Temu, van sumar 95.672 milions de iuans (11.677 milions d'euros), un 10% més que entre gener i març de l'any anterior. La facturació de PDD Holdings en el negoci de serveis de màrqueting online va augmentar un 14,7%, fins a 48.722 milions de iuans (5.947 milions d'euros), mentre que els ingressos per serveis de transaccions van pujar un 5,8%, fins a 46.950 milions de iuans (5.730 milions d'euros).

"En el primer trimestre, realitzem inversions substancials en el nostre ecosistema de plataforma per donar suport a comerciants i consumidors davant dels ràpids canvis de l'entorn extern", va afirmar Lei Chen, president i coconseller delegat de PDD Holdings, per a qui aquestes inversions van afectar a la rendibilitat a curt termini, però reforçaran la solidesa de la plataforma a llarg termini.

"En un context de creixent incertesa, considerem que un suport més gran als comerciants és essencial per construir un ecosistema comercial sòlid que pugui oferir experiències de compra satisfactòries als consumidors", va afirmar Jiazhen Zhao, coconseller delegat de PDD Hòldings.

En aquest sentit, la companyia preveu una desacceleració del creixement a mesura que sorgeixin nous desafiaments, la qual cosa s'ha vist "encara més acceleració pels canvis en l'entorn extern durant el primer trimestre", va declarar Jun Liu, vicepresidenta de Finances de PDD Hòldings.

Durant la sessió de preguntes i respostes de la presentació dels resultats de l'empresa, Lei Chen va subratllar que, “en un entorn extern que canvia ràpidament, el nostre negoci global està col·laborant amb venedors de diverses regions per oferir preus estables i un subministrament abundant als consumidors de tot el món”.

"Independentment de com evolucionin les polítiques, seguirem reforçant les nostres operacions als mercats on estem presents, ajudant que més venedors locals creixin a la nostra plataforma i permetent que més comandes es gestionin des de magatzems locals", ha afegit.