Revolut ha revelat aquest dimarts que ja ha superat els 65 milions de clients al món sent el Regne Unit (el seu país origen) i Espanya, dos dels seus principals mercats amb 12 i 5 milions d'aquests clients, respectivament. La fintech, que ha inaugurat avui la seva seu global al cor financer de Londres, Canary Wharf, ha aprofitat també per donar a conèixer el seu nou full de ruta, que passa per continuar expandint-se, entrar a nous països i assolir els 100 milions de clients el 2027.
En aquest context, l'entitat ha deixat clar la seva intenció de convertir-se en el proveïdor de serveis financers líder a nivell mundial i la seva ambició d'entrar a més de 30 nous mercats per a l'any 2030. Per sostenir aquest creixement, Revolut ha anunciat una inversió d'11.500 milions d'euros durant els propers cinc anys, que acompanyaran la creació de 10.000 llocs de treball a nivell mundial.
El banc digital explica que d'aquesta inversió ja tenen compromesos 3.400 milions al Regne Unit, 1.000 milions d'euros per al seu hub d'Europa Ocidental i uns altres 425 milions d'euros per accelerar les seves operacions als Estats Units. Tanmateix, aquestes inversions també sostindran el creixement de Revolut en altres mercats europeus, així com els llançaments a nous mercats a Llatinoamèrica, APAC i l'Orient Mitjà.
El novembre del 2024, Revolut va celebrar que havia assolit els 50 milions de clients. Això vol dir que el banc ha captat uns altres 15 milions d'usuaris en menys d'un any i que es proposa de doblar la xifra de l'any passat en aquest període comprès entre el 2024-2027. Des de l'entitat han explicat aquest dimarts que el seu creixement es construirà sobre quatre pilars: expansió internacional, innovació de producte, el creixement continuat de Revolut Business & partnerships disruptius.
Quant a expansió internacional, Revolut anuncia el llançament com a banc a Mèxic per al proper any, mentre avança els plans per entrar a Colòmbia i l'Argentina, amb una futura sol·licitud d'una nova llicència bancària per a 2025; Recorda que ja ha aconseguit una llicència de pagaments l'abril de 2025 per a l'Índia i es prepara per al seu llançament. També ha establert un nou tech hub global a les Filipines, un moviment estratègic per basar les seves operacions internacionals en diferents fusos horaris, i és també en procés d'obtenció de noves llicències a Austràlia i Nova Zelanda.
A l'Àfrica i l'Orient Mitjà, Revolut està fent les seves primeres incursions començant per Sud-àfrica i ha obtingut recentment una aprovació preliminar de la seva llicència de pagaments en Emirats Àrabs, mentre la companyia continua expandint-se a l'Orient Mitjà; Quant a Europa, el maig d'aquest any Revolut va anunciar la creació d'uns nous headquarters per a Europa Occiental a París, així com els seus plans per aplicar una llicència bancària completa a França. La companyia també ha anunciat el llançament de sucursals locals a Portugal i Bèlgica el 2025.
Respecte a la innovació de producte, el CTO & Cofundador de Revolut, Vlad Yatsenko, i Tara Massoudi, que és general mànager de prèmium products, han fet un repàs dels processos de desenvolupament de la companyia, subratllant les grans ambicions en àrees avançades que inclouen IA i Banca Privada. Aquest focus estratègic en innovació, així com la construcció d'un ecosistema bancari global, "és el que mantindrà Revolut al capdavant del mercat", asseguren.
L'entitat també apostarà fort pel creixement de Revolut Business, mentre redefineix l'experiència financera empresarial. El general mànager de Revolut Business, James Gibson, va anunciar que la plataforma ha assolit recentment els 1.000 de dòlars en ingressos anualitzats. Combinat amb el creixement accelerat de la branca d'acquiring, que avui processa més de 4.000 milions de pagaments diaris per a comerços, Revolut Business ha solidificat la seva posició en l'entorn B2B, destaquen.
I respecte a partnerships estratègics, l'entitat recorda que recentment han anunciat una aliança amb el futur equip Audi F1.