Puig ha obtingut en els nou primers mesos d'aquest any uns ingressos de 3.596,2 milions d'euros, fet que suposa un 7% més a perímetre i tipus de canvi constant (LFL) i un 4,9% més en termes reportats respecte al mateix període de l'any anterior.

En el tercer trimestre del 2025, les vendes van arribar als 1.296,9 milions d'euros, un 6,1% més LFL i un 3,2% més en termes reportats, segons ha informat aquest dijous la companyia que presideix Marc Puig en un comunicat enviat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Marc Puig ha indicat que la companyia ha tancat “un altre trimestre sòlid, amb el suport del creixement sostingut en tots els segments de negoci i per la fortalesa de les nostres marques”. Ha afegit que afronten la campanya de Nadal “amb plena confiança, gràcies a les nostres sòlides capacitats d'execució, la nostra gestió disciplinada i a llançaments rellevants, entre els quals, La Bomba de Carolina Herrera”. Amb això, va indicar que “ratifiquem els compromisos establerts a principi d'any”.

En una trobada telemàtica amb inversors i analistes, el president ha afegit que, després d'un començament favorable del quart trimestre, la companyia anticipa que el creixement de vendes acabarà l'any en la part mitjana del rang, entre el 6 % i el 8 % (a perímetre i canvi constants). Es tracta d'una perspectiva millorada respecte a la que va avançar Puig en la presentació dels últims resultats semestrals, quan va anticipar que se situarien en el rang baix d'aquesta forquilla.

Tots els segments de negoci van créixer en el tercer trimestre en termes LFL: fragàncies i moda, un +2,8%; maquillatge, un +18,8%; i cura de la pell, un +10,5%. En un comunicat, Puig destaca que aquestes dades reflecteixen la “fortalesa contínua” de la línia de cura de la pell Charlotte Tilbury i de la marca Uriage.

Precisament, el desembre de l'any passat, Puig va anunciar l'extensió de la seva col·laboració "estratègica" amb el fabricant de cosmètica britànic Charlotte Tilbury, passant d'un acord signat el 2020 que durava fins a finals del 2025 a un que s'allarga fins a finals del 2030.

Mercats regionals

En totes les àrees geogràfiques van mantenir el creixement. La regió d'Emea va representar el 53% de les vendes de Puig, amb 1.898 milions, un 3,9% més fins al setembre, i amb 699 milions, un 4,2% més en el tercer trimestre.

Amèrica va significar el 37%, amb 1.331 milions (+7,8%) fins al setembre, i 464 milions (+2,3%) en el tercer trimestre. Finalment, Àsia-Pacífic "va mantenir el seu sòlid rendiment", amb unes vendes de 368 milions fins al setembre (+23%), i de 134 milions en el tercer trimestre (+35,8%). La companyia ha destacat que és la regió que creix més ràpidament.

Puig ha informat que celebrarà el seu Capital Market Day el 16 i 17 d'abril de 2026. En aquest escenari informarà de l'actualització de la seva estratègia. La companyia ha indicat que manté les seves perspectives financeres per al 2025.