Oysho avança en la seva expansió pel Regne Unit amb l'obertura d'una segona botiga al país. La marca, que pertany a Inditex, ha anunciat l'obertura d'un nou establiment a Londres, concretament, en el centre comercial Westfield Stratford. Serà un concepte de botiga renovat que "destaca per l'estètica molt més esportiva i posa el focus en la millora de l'experiència de compra", segons ha explicat la firma en un comunicat.

Es tracta de la segona botiga al país, després del seu desembarcament el març del 2023 a White City. D'aquesta manera, el nou establiment disposa d'una superfície de 500 metres quadrats en una sola planta, "presenta un ambient únic en tons càlids" i es divideix en tres zones.

Una zona d'accés on es mostren totes les novetats, disciplines esportives i calçat, mentre que a la segona zona s'exposen els bàsics de la col·lecció i una zona per als tops esportius i leggings. L'última zona és la de serveis, i té els taulells de pagament, les màquines d'autocobrament, recollida online, emprovadors i una zona de descans.

La botiga ha incorporat cremalleres d'il·luminació als laterals per potenciar les col·leccions. A més, compta amb la integració de pantalles transparents a dos aparadors i una pantalla addicional situada darrere del taulell de pagament, millorant la interacció amb els clients.

Oysho va guanyar 136 milions el 2023

Oysho va tancar l'any passat amb un resultat positiu de 136 milions d'euros, segons consta en els comptes anuals del grup Inditex, que va aconseguir uns guanys totals de 5.381 milions d'euros. Es tracta d'una xifra que gairebé duplica els 78 milions de beneficis assolits a l'exercici anterior. Quant al volum del negoci, la firma va augmentar un 19% la facturació el 2023, fins a assolir els 744 milions d'euros en vendes.

Així mateix, el retorn sobre el capital invertit d'Oysho, una ràtio per mesurar la rendibilitat de la companyia, es va situar en el 52%. Oysho compta amb un total de 439 botigues repartides en diferents països, de les quals 115 es troben a Espanya, el seu principal mercat. El segueixen altres països com Mèxic, amb 46 establiments, Turquia, amb 29, Turquia, amb 25 o Portugal, amb 22 punts de venda.

Amb aquesta nova obertura, Oysho consolida la seva estratègia al Regne Unit, on comptarà amb dues botigues. A més, l'estratègia del grup contempla pel desembarcament a Alemanya aquest any 2024 amb una nova botiga a la ciutat d'Hamburg, tal com va informar Inditex en la presentació de resultats.