El neobanc imagin, impulsat per CaixaBank, ha registrat un augment en la seva base de clients adolescents a qui dona servei a través de imaginTeens i ha tancat el juliol amb gairebé 600.000 usuaris d'entre 12 i 17 anys, la qual cosa implica un increment del 8% respecte a juliol de l'any passat. Les noves altes de clients han crescut un 25% en els últims 12 mesos, i les dades reflecteixen que imagin "és el neobanc líder entre els adolescents", que utilitzen imaginTeens per a les seves primeres gestions financeres, informa CaixaBank en un comunicat aquest dilluns.
El servei d'imagin per als més joves inclou un compte gratuït sense comissions i una targeta –que pot ser de dèbit, prepagament o el Carnet Jove en algunes comunitats autònomes- també sense cost, tot això integrat a una app adaptada a la seva edat perquè puguin aprendre a gestionar els seus diners.
Entre els productes per als més joves destaca el servei de Bizum integrat a l'app i habilitat per a ús a partir dels 12 anys l'abril de 2025. Així mateix, des de la seva habilitació inicial per al grup de 14 a 17 anys el març de 2024, els joves usuaris han efectuat més de 4,2 milions d'enviaments utilitzant Bizum.
Aquesta entitat financera exclusivament digital també ha consolidat la fidelització dels usuaris de l'app de imaginTeens l'últim any, que ha augmentat el seu ús un 30% amb 3,3 milions de visites mensuals.
També destaca l'ús de la targeta, que ha crescut un 20%, i la targeta de dèbit imaginTeens, que no aplica comissions a l'estranger, ofereix avantatges per viatjar i està disponible per a tots els clients. Així mateix, ofereix la possibilitat de retirar efectiu en caixers internacionals sense càrrecs addicionals, encara que puguin aplicar-se comissions de l'entitat titular del caixer.
A través de imaginTeens, imagin pretén que els joves guanyin autonomia i aprenguin a gestionar la seva economia, per la qual cosa a més dels serveis bancaris, els usuaris poden gaudir de continguts d'educació financera o fins i tot participar en el projecte imaginPlanet Challenge, amb el qual imagin ajuda joves des dels 16 anys a donar forma a idees d'emprenedoria vinculades a causes mediambientals o socials.