Mercadona estrena aquest dilluns el seu nou portal d'ocupació, una eina "completament renovada" que representa un canvi radical en la manera de gestionar les candidatures per connectar amb el talent, segons ha informat la companyia en un comunicat.
"Més intuïtiu i àgil", aquest nou espai permet a qualsevol persona interessada en treballar en Mercadona crear el seu perfil personal "de forma àgil, rebre propostes de l'empresa conformes a les seves preferències i fer seguiment dels processos de selecció en què estigui participant", han apuntat les mateixes fonts.
Al portal d'ocupació anterior no es guardaven perfils i era necessari inscriure's vacant per vacant, repetint les dades en cada ocasió. En aquesta nova eina, Mercadona posa el focus en el candidat. "Hem dissenyat un portal intuïtiu, de navegació clara i pensat perquè optar a treballar en Mercadona sigui més senzill", ha destacat la responsable de Captació de Talent de Mercadona, Marina Ramírez.
Ara, qualsevol persona interessada en treballar a Mercadona pot crear un perfil únic que es manté actiu a la plataforma. Amb el seu currículum, connectant amb LinkedIn o omplint les seves dades manualment, poden inscriure's i indicar les seves preferències per jornada, tipus de contracte, ubicació o àrea d'interès (Tendeixi, Bloc Logístic, Mercadona 'online', Mercadona IT o Oficines).
"Això permet a l'empresa tenir al radar tots els perfils, identificar oportunitats i contactar proactivament amb els candidats que encaixin amb alguna vacant, s'hagin inscrit o no prèviament en alguna oferta activa", han assenyalat des de Mercadona.
Addicionalment, el nou portal també permet a l'usuari consultar en tot moment l'estat de les seves candidatures i conèixer, a través de vídeos explicatius, com és el dia a dia dels diferents llocs, ajudant així que els futurs candidats coneguin millor com és treballar en l'empresa.