Mango obrirà la seva segona botiga de productes per a la llar (Mango Home) a Barcelona a finals d'aquest any. Serà un espai de 240 metres quadrats situat en el centre comercial de l'Illa Diagonal.

Aquesta estrena se suma a la primera botiga de Mango Home, situada en el número 586 de l'Avinguda Diagonal de Barcelona. Des de la seva creació el 2021, la línia de negoci Mango Home ha aconseguit més que triplicar la mida, i actualment és present a 34 mercats online, principalment a Europa i els Estats Units.

Aquesta botiga del centre comercial de l'Illa Diagonal obrirà les  portes al públic en el quart trimestre de 2025. L'actual col·lecció està formada per 6.000 productes, amb dues col·leccions a l'any, que inclouen totes les estances de la llar: cuina, saló, bany, dormitori i terrassa, a més de fragàncies i il·luminació.

L'expansió de Mango Home forma part del pla estratègic 2024-2026 de la companyia. En un comunicat, Mango reitera que planeja augmentar el seu parc de botigues amb 500 obertures fins a 2026. Es presenta com "l'empresa tèxtil que més botigues obre del món des de 2018". Entre elles es troben les dues botigues de Mango Home a Barcelona, juntament amb les previstes a Madrid, Saragossa i Bilbao.

Mango va tancar el primer semestre de 2025 amb una facturació de 1.728 milions d'euros, fet que representa un increment del 12% en comparació amb el primer semestre de l'any anterior, així com un creixement del 14% a tipus constant. Tanmateix, no ha informat dels beneficis assolits durant aquest període.

La companyia propietat de la família Andic i presidida per Toni Ruiz atribueix l'increment dels resultats a la "bona acollida" de les seves col·leccions de moda per part dels clients juntament amb la seva "proposta de valor diferencial".

En termes d'inversió, Mango ha destinat durant el primer semestre d'aquest any prop de 110 milions d'euros a projectes estratègics, dels quals aproximadament el 70% s'ha concentrat en l'obertura i reforma de botigues. La resta s'ha dirigit a iniciatives com el desenvolupament del nou campus corporatiu, la transformació tecnològica i l'última fase d'ampliació del centre logístic de Lliçà d'Amunt (Barcelona).

El negoci internacional de Mango, present en 120 països, representa el 78% del total de la facturació de la companyia. Els cinc principals mercats en volum de negoci durant el primer semestre han estat, per aquest ordre, Espanya, França, Turquia, Alemanya i els Estats Units.

Durant el primer semestre de 2025, Mango ha continuat amb l'expansió del canal físic, amb 78 obertures netes i 30 reformes. A tancament de juny, la companyia comptava amb un total de 2.925 punts de venda a més de 120 mercats en l'àmbit global, dels quals més de 1.800 són botigues pròpies i franquiciades i prop de 1.100 són córners. Entre les noves botigues destaca un flagship store de prop de 1.000 metres quadrats a Munic i una altra a l'Avinguda Diagonal de Barcelona. El canal online ha continuat creixent i representa un 31% de la facturació total.