Level està d'aniversari. L'aerolínia del grup IAG, líder en vols de llarg radi des de l'aeroport de Barcelona-El Prat, compleix aquest mes de juny el seu vuitè aniversari. I per celebrar-ho, la companyia aèria ha anunciat que llançarà la campanya "Flydays", amb preus rebaixats en tarifes seleccionades, així com una acció dirigida a la seva clientela amb vols des de 8 euros per premiar la seva fidelitat.

En aquests vuit anys, Level ha transportat més de 3 milions de persones. També ha operat un total d'11.636 vols i ha recorregut més de 105 milions de quilòmetres, segons destaca l'aerolínia en un comunicat aquest dilluns. Del total de passatge transportat, més de la meitat, 1,6 milions de persones han iniciat el seu viatge des de l'aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat.

Així mateix, la companyia aèria ha registrat 900.000 persones amb origen als Estats Units i uns altres 700.000 que han volat des de Sud-amèrica i el Carib (on s'inclouen els vols a Punta Cana i Cancún que es van operar de forma puntual durant la pandèmia). Amb els anys, Level també ha augmentat la seva flota i assoleix ja els set avions, la qual cosa li ha permès reforçar freqüències i obrir noves oportunitats de connectivitat.

Vuitè avió el 2026

De fet, en la temporada d'hivern 2024-2025 ha pogut oferir un 9% més de seients que en el mateix període de l'any anterior. I durant la temporada d'estiu d'aquest 2025, que ha engegat al març i acaba a l'octubre, oferirà un 24% més de seients cap a Llatinoamèrica. L'objectiu, quant a la seva flota, passa per incorporar la vuitena aeronau el 2026.

A tot això se suma una de les fites més significatives per a Level de l'últim any, com ha estat l'obtenció del seu Certificat d'Operador Aeri (AOC), recorda en el comunicat. L'obtenció de l'AOC ha suposat "un pas decisiu" per a l'empresa, doncs li atorga plena autonomia operativa i representa un punt d'inflexió en la seva maduresa empresarial. Així, Level compta amb entitat, resultats i processos propis dins d'IAG, de la mateixa manera que altres aerolínies del grup com Aer Lingus, British Airways, Iberia i Vueling.

En el pla corporatiu, l'arribada de Rafael Jiménez Hoyos com nou CEO l'octubre del 2024 també ha marcat una nova etapa en la direcció de Level. "Complir vuit anys és el reflex d'un projecte que ha madurat, que ha superat reptes i que ha sabut créixer amb determinació. Aquest aniversari arriba en un moment en què Level ha aconseguit fites fonamentals, com l'obtenció de l'AOC, l'ampliació de la flota o la consolidació de rutes com la de Miami, que ha complert el seu primer any," declara el conseller delegat.

"Mirem al futur amb ambició, convençuts que podem continuar connectant Amèrica i Barcelona amb una proposta de valor assequible, fàcil i càlida, centrada en les persones."

Bitllets a 8 euros

Com a part de la proposta per celebrar el seu vuitè aniversari, Level anuncia aquest dilluns que desplegarà al llarg del mes de juny diverses accions per a la seva clientela, entre les quals destaquen els "Flydays", amb tarifes especials en rutes seleccionades. A més, les persones subscrites a la newsletter de Level tindran accés exclusiu a una acció excepcional amb bitllets a 8 euros, una iniciativa dissenyada per premiar la fidelitat de la seva clientela.

Level s'ha convertit des de 2023 en la primera aerolínia de llarg ràdio de l'aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat, convertint-se en una peça clau en la connectivitat de la capital catalana amb Amèrica. De fet, acaba de celebrar el seu primer aniversari de la ruta entre Barcelona i Miami, que li ha servit per consolidar aquesta connexió a la cartera de ciutats Level.

Tanmateix, la companyia aèria vola a set destinacions als Estats Units i Sud-amèrica: Miami, Nova York, Boston, San Francisco, Los Angeles, Buenos Aires i Santiago de Xile. Actualment, és l'únic operador directe a tres de les set rutes que ofereix, com Los Angeles, als Estats Units. O Buenos Aires i Santiago de Xile, a Llatinoamèrica.